"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

miercuri, 27 ianuarie 2010

A mai plecat un înger dintre noi ...

Nu am cuvinte de data asta, mă îneacă lacrimile și mă doare sufletul. Cosmina a plecat la cer. Cât de mult a luptat fata asta minunată, numai Dumnezeu știe. Cu o boală odioasă, cu sistemul sanitar nenorocit, cu complicații, cu atâtea și atâtea. Când am cunoscut-o astă-vară la spital la Budimex, zâmbea. În ciuda a tot și toate. Și s-a bucurat atât de tare că a primit o păpușică din aceea îmbrăcată în floare sau îngeraș sau albinuță. Și zâmbea și a doua oară când am văzut-o. Și am stat de povești, ca fetele. De Crăciun era atât de slăbită, prinsă în perfuzii, nu se putea ridica din pat. Dar cu toate astea mi-a zâmbit! Și s-a bucurat de încă o păpușică fluturaș. Și mama ei mi-a spus că a fost așa bucuroasă că a citit despe mine și oamenidarnici în revista Avantaje. Mă simt atât de neputincioasă ... Nu o voi uita nicicând, atât de veselă, de zâmbitoare, de luptătoare. Odihnește-te în pace printre îngeri, Cosmina ...

20 de comentarii:

  1. Dumnezeu s-o odihneasca :(
    Soarta e atat de nedreapta uneori..

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeule.. Şi privirea ei , când îl asculta pe Chilian.. Indiferent ce planuri ai fi având, Doamne, felul în care ţi le realizezi e odios !

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau, Lia. Pentru ea si pentru tine... Pentru cat pot sa sufere oamenii...

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumnezeu decide nasterea, chinul ... si momentul mortii ... ingerasi raman mereu frumosi, e greu sa le acceptam plecare ... dar le pastram mereu amintirea
    Lia, tu ai fost o raza de soare in viata unei printese, sunt convins ca imaginea de "vulpita" a luat-o cu ea ... asa ca te rog sa accepti si condoleantele din partea mea

    Dumnezeu sa o odihneasca

    RăspundețiȘtergere
  5. Dumnezeu sa o odihneasca :(
    Condoleante familiei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multa tristete... Mereu ma intreb, de ce are nevoie Doamne Doamne de copii acolo sus la El? S-o odihneasca Dumnezeu in pace. Si condoleante familei...

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu pot sa spun decat ca e nedrept si ca nu intodeauna inteleg planurile Domnului....Dumnezeu sa o odihneasca si sa le dea forta parintilor a caror durere e de neinteles, noi ceilalti oameni care nu avem de unde sa stim sau sa banuim cum e, ne putem imagina doar ca e cel mai cumplit lucru ....in rest doar lacrimi...

    RăspundețiȘtergere
  8. Dumnezeu sa auda binecuvantarile prietenilor ei...

    RăspundețiȘtergere
  9. Trist si nedrept...Condoleante familiei.

    RăspundețiȘtergere
  10. am citit prima dată despre Cosmina pe isabelalolerai. speram că până la urmă cumva se va însănătoși. nu știu ce ar fi de zis. totul e prea puțin și fără sens...

    RăspundețiȘtergere
  11. Încă un copil care s-a dus... Îmi pare atît de rău, Lia... Pentru ea, pentru poveştile nespuse din viaţa ei, pentru părinţi şi pentru tine, fiindcă ştiu cît suferi... Been there:(

    RăspundețiȘtergere
  12. Of, ce-ar fi de zis? Ar fi de urlat! Că fetița asta NU a murit de cancer! Uitați ce spune chiar Isabelle, care i-a fost aproape mereu și s-a luptat pentru ea ca o leoaică: "De ce a fost dificil? Din cauza microbului, aspergillus, care nu a fost descoperit la timp. Şi nu a fost tratat nici la timp, şi nici aşa cum ar fi trebuit. Mai întâi s-a instalat în nasul Cosminei. Apoi i-a intrat în plămâni. Asta a fost fatal, în final. Aspergillusul i-a intrat în plămâni Cosminei şi a făcut mici găuri.
    Mai ştiţi când mă chinuiam să fac rost de Fungizone? Era septembrie.
    În decembrie ştiţi ce faceam? Mă chinuiam să fac rost de VFEND. Ştiţi cât costă un flacon de VFEND? 520 RON, adică 5 milioane. Nu mai era în spital şi a trebuit să cumpărăm 2 flacoane.
    Apoi, săptămâna trecută, iar nu mai era VFEND în spital. Avea nevoie de 14 flacoane, tratamentul pe o saptămână. 2 pe zi, 7 zile. Astea au costat 80 de milioane. Deci 80 de milioane doar pe săptămână. Vă rog să trageţi concluziile." Tristețea mea s-a transformat în furie ...

    RăspundețiȘtergere
  13. Nici nu stiu ce sa zic, draga mea Lia :( Nu am cunoscut-o pe Cosmina, nu vreau sa par falsa, insa chiar daca am intrezarit un pic din situatia ei numai din scrisul tau am ramas impresionata si-mi doresc cumva sa ajunga la cei care au cunoscut-o intr-adevar si au iubit-o un gand bun si multa caldura

    RăspundețiȘtergere
  14. Banuiam eu ca pana la urma e "mana" sistemului atat de pervers, sitemul social modial, ai bani traiesti, nu ... atunci mori
    de ce? ... pai, sa putem investi miliarde in armament sau ... (multi pot completa)
    Dumnezeu sa o odihneasca.

    Din pacate viata m-a invatat ca intr-o astfel de situatie trebuie sa mergi mai departe incercand sa salvezi ce se poate ... crud si anormal

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce sa mai spui cand citesti astfel de lucruri decat sa te simti mic, fricos si neajutorat cand te plangi de maruntisurile vietii

    RăspundețiȘtergere