"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

vineri, 11 noiembrie 2011

BlogJuanul meu amuzant

Dupa cum va spuneam acum vreo 2 saptamani, sunt blogerita juriu aspru, dar sever in concursul initiat de Danone, BlogJuan. Finalisti au iesit 5 romantici si 5 amuzanti. Scriu asa de tarziu pentru ca am facut un efort urias de a citi nu doar textele cu care s-au inscris sau linkurile catre texte mai amuzante sau romantice, ci cam 15-20 de texte de pe fiecare blog. Pentru ca eu sunt de parere ca nu poti fi romantic doar cu un text sau amuzant ca ai spus o data un banc bun. Cu parere de rau trebuie sa spun ca niciun romantic nu m-a convins. Nu stiu, oi fi eu mai putin feminina sau mai ciudata, dar pe mine ma cucereste romantismul faptelor, nu al vorbelor, in plus, am preferat intotdeauna barbatul care imi repara masina de spalat si imi monteaza o etajera pe perete fara sa-i spun eu de 1000 de ori, in fata barbatului care boceste cu mine la vreun film. Ca eu oricum nu am plans nici la Love story. Sunt nashpa, stiu.

La amuzanti a fost mai dificil. Pentru ca din start am vrut sa il ocolesc pe Ovidiu Sirb, ca e bloger mai faimos, comenteaza lumea mult pe la el si eu sunt din aia care sustine intotdeauna echipa mai mica si aparent mai slaba. Pe Vlad Cucu l-am eliminat din competitie aproape din start, nu mi s-au parut niciodata cool sau amuzante povestile cu 'uite, frate, cat pot eu sa beau'. Celelalte postari citite sunt decente, dar nimic nu m-a facut sa rad de-adevaratelea. Imi pare rau, Vlad, sper sa nu te superi prea tare pe mine. Radu Augustin a reusit sa ma piarda pe drum si am vrut sa sar direct la final, ca zambetul se transformase in cascat intre timp. Radu, ca de la una care scrie texte lungi, cu tot respectul, mai taie din detalii! Scrii enorm de mult si din pacate, se pierde din savoare astfel. Oricum, trebuie sa imi explici ce te-a facut sa te dai peste cap ca un nebun doar ca sa culegi tu primul bobocul virginal. Din cate stiu de la prieteni si prietene, prima data chiar nu e vreo mare bucurie, de nicio parte. Ba chiar doare! Andrei Gondos, iti multumesc ca mi-ai adus aminte de adolescenta si peripetiile de pe la concerte. Esti simpatic, dar mai ai de lucrat la stil. Nu mult, asa, pe la colturi. Mi-a placut mult sinceritatea lui Daniel Urda, nu multi barbati ar recunoaste ca nu s-au nascut direct asul volanului. Si tu esti simpatic, dar eu sunt vulpe batrana si vreau mai mult.

Si uite ca am ajuns la Ovidiu Sirb. Si am citit, si am zambit, am ras si am chicotit. Si mi-am zis ca as iesi cu baietul asta la un vin fiert ca sa ne batem in povesti si replici, chit ca e asa celebru si il citesc 35 de milioane de romani. Ca are un umor pe gustul meu, ca poate face si din rahat bici, poate fi si subtil in ironii. Sper sa ajungi la Amsterdam si sa ne povestesti despre parcurile si bicicletele de acolo. Ai votul meu, mey amuzantu-le!

2 comentarii: