"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

miercuri, 20 aprilie 2011

Miercurea fără cuvinte (2)

The place I now call home.







Mai multe despre Miercurea fără cuvinte aici, la Carmen.

27 de comentarii:

  1. Imagini de vis... peisaje superbe! si spui ca este casa ta?! un paradis!
    Dragut si slideshowul! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. A treia ma face sa ma gandesc away :) Dar away rau...

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-a trezit carmen curiozitatea :); intr-adevar este foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen, Stockholm-ul e enorm, plin de ape, de natură, oameni decenți și cum iese soarele toată lumea e pe stradă :) Happy WW!

    tu26dor, păi, ce te împiedică să vii? Senzația de pace, de serenitate e și mai frumoasă și reală decât în poze :)

    Iulia, exact! Am avut senzația că sunt singură la capătul lumii când am ajuns la locația aia. Fabulos...

    Sophie, bine ai venit, te mai aștept :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Extrem de frumos, bre! Să dea Domnul să-ţi fie cum vrei matale! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Neliniștitu, să dea Dumnezeu ca tuturor să ne fie cum dorim și cum luptăm și cum visăm :) Pupez!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai, cred ca nu-ti poti dori ceva mai mult. E ca intr-un decor de film!
    Sa te bucuri de ce-ai realizat acolo si sa simti cu adevarat ca acolo este casa ta!

    RăspundețiȘtergere
  8. cd, și liniște și pace și decență :)

    Dama fără camelii, bine ai venit în vizită! Sunt la început de drum aici, acum e perioada greului, a dezamăgirilor din țară, a desprinderilor și maturizării, dar în așa peisaj și lume simt că merită tot zbuciumul meu :) Te mai aștept!

    RăspundețiȘtergere
  9. :) E foarte frumos, ai ochi pentru fotografie: parca si simt linistea, cumva :) Imi place foarte mult faza cu statul pe iarba, de cate ori ies din tara si e sezonul bun fac si eu asta, cu placere, oriunde pot :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Catwoman, eu nu știam că mă face atât de fericită apa, iar aici e peste tot. Abia aștept la vară să fac baie! E atât de nepoluat orașul și de curat că se poate face baie și în apa (pe de-o parte marea Baltică, pe de alta lacul Mälaren care e enorm și dai de el prin toate komunele la un moment dat :p) din centrul orașului. Când o să mă mai așez cu viața aici mă voi apuca de fotografie ceva mai serios :) Pupez!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte fain! Lumină, soare, apă...e perfect! Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  12. lie draga mie, miercure faina sa ai, te pupez.

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut! Poze de vis ... Nu cred ca trebuie sa iti mai spun ca mi-ai facut o pofta nebuna de Suedia. Rezist insa cu stoicism, peste cateva ore plec spre un Nord ceva mai aproape, insa foarte drag sufletului meu.
    Iti doresc Sarbatori pline de lumina si pace sufleteasca. Te imbratisez :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Oana (stii tu...cu Miru si Smara...)20 aprilie 2011 la 20:07

    Doamne, e o splendoare! Traieste-o din plin!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa-ti fie si sufletul atat de senin precum peisajele astea, eu asa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Da, Stockholmul e un oraş de vis, exact pe sufletul meu! O îmbinare perfectă de countryside şi capitală europeană! O îmbinare perfectă de apă, pădure şi aşezări omeneşti :)
    Nacka (cu tot cu scultura lui Carl Milles) îmi este şi mie un loc tare drag, unde am poposit de multe ori, deşi se află la ceva distanţă de mine :) Dar nah, n-am rezistat tentaţiei! :) Pupez!

    RăspundețiȘtergere
  17. sublim...la berlin deja lumea e pe trotuar in fata Spree-lui...lungita...

    RăspundețiȘtergere
  18. Cum iti spuneam intr-un comentariu anterior, acasa esti unde te simti bine, unde sufletul ti se deschide, unde inima simte ca traieste.

    RăspundețiȘtergere
  19. Dragilor, mă bucur că v-a plăcut plimbarea, vă mai aștept :) Pupez!

    RăspundețiȘtergere
  20. Cu imagini de vis,în realitate,rămâne omul mut!Frumos loc și tare frumos imortalizat.

    RăspundețiȘtergere
  21. what a magic place!!!!<3

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce imagini minunate, iti ofera o senzatie de calm si liniste.

    RăspundețiȘtergere
  23. Draga Lia, nu sunt eu într-o legătură prea amiabilă cu biserica. Dar cu Dumnezeu am o legătură directă. Să-ţi fie Paştele bine şi bun!

    RăspundețiȘtergere
  24. cate zile cu soare ai pe an? :)

    RăspundețiȘtergere