"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

miercuri, 9 decembrie 2009

De ce ești supărată, Lie?

Ce faci, Lie? Ce-i cu tine, parcă nu eşti în apele tale, nu mai zici mai nimic, nu mai comentezi, nu tu o glumă, eşti supărată? Ei, măi Lio, şi tu acum. Nu sunt supărată, dar sunt al dracu de amărâtă. A înnebunit lumea sau m-am prostit eu? De unde atâta ură şi atâta patimă? Mi-a zis la un moment dat cineva tare drag mie că nu mai e vremea de haz şi miştouri. Aşa e, dar mie mi-a sunat ca o sentinţă de moarte pentru umorul meu. Care n-o fi fin, dar e al meu şi mi-e drag, că mă scoate din rahat de multe ori. Şi după ce s-a dus umorul la culcare, a urmat relaxarea firească. Aia cu care îmi permiteam mereu să comentez orice, chiar când nu eram de acord cu ce spunea interlocutorul. Care relaxare s-a crispat toată la vederea virulenţei nu neapărat a textelor, cât a răspunsurilor date celor care nu aveau aceeaşi părere: "băăă, eşti mov/verde/portocaliu/căcăniu! Dacă îţi permiţi să mai comentezi la mine, te şterg şi te banez!" sau "voi, ăştia nostalgici comunişti ar trebui să muriţi!". Am căutat cu disperare echilibrul, obiectivitatea, sânge rece: frate, suntem în căcat, pe X şi clica lui îi consider mortali, aşa că votez cu Y, care are şi el clica lui, dar mi se pare mie mai ok. Ghinion de neşansă!
Cei care i-au arătat cu degetul pe Videanu, Berceanu i-au uitat pe Mitrea, Dan Ioan Popescu. Panaramele de Udrea şi Ritzi cu ce or fi mai jegoase decât madam Stănoiu şi Puwak? "Românii au acum şansa de a scăpa de Iliescu, Năstase, Vanghelie, Hrebenciuc, Mazăre". Da, ca să rămână liniştiţi cu Berceanu, Prigoană, Pinalti, Boureanu. Moamă, ce i-a dat Băselu la gioale lu Geoană la dezbatere!!! Băă, ce de căcăt s-a făcut Băselu la dezbatere!!! Al nostru e campion! Ba al nostru, bă, coaie prăjite, vă rupem picioarele! Și noi vă scuipăm și vă dăm o karată!

Băi Lio, au ajuns oameni cu scaun la cap, pe care îi știam faini și raționali, să îi facă pe unii șansa la democrație și pe alții stindarde anti-comuniste! S-au bătut și înjurat în simboluri și bieți morți. La unii mi s-a părut chiar că am văzut urme de sânge la gură. Mi s-o fi părut. Poate erau doar spume.

Și s-a dus lumea la vot, Lio. Unii să salveze neamul de dictator, ceilalți să salveze neamul de plaga roșie. Și s-au bucurat de ziceai că au câștigat la loterie. Unii prematur. Ceilalți ca proștii, cum că "cine râde la urmă, râde mai bine". Or fi râs până le-au rămas doar lacrimile? Acum se bat în fraude și contestații. Bine că celelalte merg bine, că n-avem decât grija asta. Unii se bat în piept ce grozav e învingătorul lor, care a câștigat în ciuda mogulilor și atacurilor. Eu aș zice că tocmai datorită. Că românu e milos, când vede copiii că dau cu pietre în șobolan, dă un șut în cur copiilor, ce mai contează că șobolanul i-a ros prin cămară și i-a îmbolnăvit copiii?

Și ăștia de cred că au pierdut ceva, spre deosebire de ăia care cred că au câștigat ceva, au pus și etichete, știu ei că numai bețivii, interlopii, țiganii, maneliștii și agramații l-au votat! Treaba asta scrisă chiar de cineva care spune că "hoarda portocalie va chefuii și Băsescu va sărbătorii". Și au găsit și vinovați: mârlanii plecați afară! Huo! Să le rupem picioarele! Să le interzicem dreptul de a vota! Să nu-i mai lăsăm în țară!

Și au mai găsit vinovați. Cei care nu au mers la vot. Să li se ardă un semn distinct pe frunte! Să se știe! Să fie arși pe rug! Și eu ce fac, Lio? Că pentru prima dată de când pot vota, din 96, NU m-am dus la vot! Nu de lene, nu de lehamite, nu de lipsă de responsabilitate civică. Ci pentru că, spre deosebire de 2000, când de frică m-am făcut vinovată de votarea lui Iliescu (pe care tare mi-l doresc mort, măi Lio!), acum nu mi-a mai fost frică decât de mine. Că aș putea să mă fac vinovată de a alege între un mariaj, într-o colivie aparent de sticlă, cu un moș libidinos căruia nu i se mai scoală, dar care mă forțează să-l stimulez oral în fiecare seară și să-i mai și spun că îl iubesc și un viol în grup, zi de zi, pe drumul de la muncă acasă. Și n-am putut să-mi găsesc nici scuza "măcar îmi dă un blid de mâncare" și nici "măcar așa mă mai fute cineva și pe mine". Și uite așa sunt vinovată, Lio. Aștept să fiu scuipată între ochi. Că prin lipsa mea la vot am futut destinul țării.

Am ajuns la situația ciudată ca nu ai mei, care își doresc de mult să mă vadă plecată într-un loc mai bun, nici situația de căcat pe zi ce trece mai împuțit, ci ura și exaltarea oamenilor faini să mă facă să decid: da, în maxim un an, sting lumina. Și pentru că tot sunt o paria că nu am votat, îți dau o dedicație, Lio, ca să se știe că îmi plac țiganii cum cântă, îmi sună mie bine la ureche cum sună limba rusă cântată și îmi doresc să fiu un veșnic Wanderlust. Deh, din țigănie și circ, tot mi-a intrat ceva în sânge.



Măi Lie, tu chiar ești supărată! Nu sunt supărată, Lio, sunt doar tristă. Și hotărâtă. Dar chiar nu sunt supărată pe nimeni. Deși alții sigur sunt. Și pe mine. Hai, să ai grijă. Stingi tu aragazul și eu lumina, ok?

35 de comentarii:

  1. esti geniala. ce pot spune mai mult decat ai spus tu? nimic... geniala faza cu aragazul si lumina.
    Pur si simplu n-am cuvinte. Simplu..si la obiect.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand simti ca nu mai ai putere...cand simti ca nimic in jur nu mai merge...cand simti ca tot ce ai planuit se duce pe apa sambetei..sa stai de vorba cu tine e unul din cele mai bune lucruri. Dar trebuie sa fi sincer si sa alegi ce e mai bine pentru sufletul tau. Daca crezi ca a stinge aragazul si lumina e lucrul care te elibereaza din captivitatea propriei persoane,fa-o! In definitiv nu ai nimic de pierdut. Ti-o spune Stewardezul,caruia nu-i e frica de turbulenta!

    RăspundețiȘtergere
  3. esti mortala, Lio! :)
    si melodia mortala as well!
    xx

    RăspundețiȘtergere
  4. Lie, Lie, ai văzut "1 decembrie la români"? Acolo e răspunsu'. Pleci, deci... Bine faci, acum ai 30 şi un pic. Acum mai poţi. Fugi Lie de pârjol. Scapă.
    Dar dacă totuşi n-o s-o faci, te înţeleg...
    P.S. Ura asta am întâlnit-o în '90. Poate în forme mai violente, dar aceeaşi ură. 20 de ani de mers în cerc. Ce rahat. Capul sus Lie Lie, unii s-au rătăcit prin deşert vreo 40 de ani şi uite unde au ajuns. Hai, fii optimistă! Opreşte-te o clipă în loc. Lasă-i pe toţi, dar pe toţi, să treacă pe lângă tine, ca şi cum ar gravita într-un univers paralel cu al tău şi rămâi singură. Singură să alegi pe cine vrei în preajma ta, singură să vezi doar ceea ce vrei să vezi, singură cu visele şi cu glumele tale, cu poveştile şi cu amintirile tale, singură cu cartea pe care vrei s-o citeşti şi cu melodia pe care vrei s-o asculţi. Singură să faci ce vrei şi cum vrei. Şi alege-ţi o zi frumoasă, cu mult soare blând şi cu fericire şi râzi dragă Lie, râzi, râzi, râzi...

    RăspundețiȘtergere
  5. Fain ai mai scris. Nici eu nu inteleg cum se aduna asemenea pasiuni in oameni care nu sunt implicati in politica decat o data la 4-5 ani si nu inteleg de ce ies in strada (ok, inteleg sa te simti mai bine daca iese ala pe care ai pus stampila, da' sa iesi in strada?)

    Cat despre stins lumina, fa-o cu prima ocazie. Ca sa traiesti bine....

    RăspundețiȘtergere
  6. Lio, mie mi-e tare dor de umorul tau. Am avut si eu rabufnirile mele de prostie, da' mi-a trecut. Am ascultat-o pe fie-mea, si m-am intors la filme si la pictori.
    Si are dreptate Razvan, e cam aceeasi ura ca in 90. Numai ca acum nu mi s-a mai urlat Taranisto! ci Comunisto! (de fapt mi s-a scis, cica sunt tovarasa Viorica de la Apaca, intre altele, bineinteles mi s-a spus si ca am IQ de retardata, dar nu pe blogul meu, acolo mi-au zis ca dau dovada de rautate si venin). Eh, poate n-o sa mor din asta...
    Ai grija, daca pleci, sa-l votezi pe Baselu peste 5, si alti 5 ani (cica ar mai avea dreptul daca se modifica constitutia), ca altfel te dau afara si de acolo :D
    Ai dreptate, sunt toti o apa si un pamant, dar altii n-avem. Deocamdata.

    RăspundețiȘtergere
  7. Let yourself be gone, vorba cântecului. Si concentreaza-te pe asta si pe oamenii darnici, restul sunt reziduuri.

    RăspundețiȘtergere
  8. Lia, sa traiesti!!
    M-ai racorit, cu toate ca nu prea mi-e cald.
    Intrebarile si nedumeririle tale triste/ hazlii/plesnite/racoroase ..mi le-am pus. Imi era teama ca m-am prostit. Ca nu mai pricep mersul lumii. M-ai dumirit.
    Multumesc, fata desteapta!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cine se poate supara pe parerea altuia, inseamna ca nu a invatat nimic...Tu pe tine te poti supara cat vrei, dar pe ceilalti...e discutabil.
    Be happy si scrie si fa ce-ti place si ai incredere in tine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Dacă te consolează, Dimitrie e şi el cuprins de o mîhnire fără margini. Numa că la el e mai uşor, că-i aşa mîhnit de-o viaţă. Şi-ar pleca şi el unde-o vedea cu ochii, da cine-l mai primeşte?

    RăspundețiȘtergere
  11. fain scris.

    da grija cu stinsu luminii si plecatu din tara, ca se pare ca astia care nu halesc salam cu soia is cei mai proaspeti dujmani ai romanilor :)

    Dracu

    RăspundețiȘtergere
  12. Lia,
    Imi pare rau ca esti trista :-( as vrea sa te ajut cumva, si nu as vrea sa pleci.
    Sunt multe lucruri urate care se petrec in tara, dar multi oameni frumosi, pe unul din ei l-ai si nasit de curand... Multor altora le-ai adus nu numai zambete si lacrimi de bucurie, ci mult ajutor.
    As vrea sa te ajut sa gasim impreuna puterea sa schimbam lucrurile, cat de greu si de incet s-ar misca.
    Te pupez ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Escule, eu sunt totuşi un om responsabil, nu pot să-mi las apartamentul cu gazele sau lumina aprinse, că la bloc de 10 etaje îţi dai seama ce dezastru s-ar putea întâmpla :)

    Stewardezule, tu ştii foarte bine cât de departe ni se întind propriile limite. Întotdeauna am fost dur de sinceră mai ales cu mine însămi. Apropo, tu eşti unul din cei mai curajoşi oameni pe care i-am cunoscut vreodată!

    Maria, şi pentru tine e dedicaţia :)

    Sabotor, abia aştept!

    Răzvane, şi eu am avut ceva flash-back-uri din 90 când la masa de Crăciun se omorau mama cu regele ei şi vară-mea şi mătuşă-mea cu Iliescu al lor. Am auzit de atâtea ori, spus de sus, că ăia care pleacă din ţară sunt laşi. E, abia aştept să mă apuc şi de sportul ăsta cu laşitatea :) Să ştii că e tare bine în lumea mea, cu oamenii din jurul meu. E cald, e soare, sunt multe zâmbete. Eu mi's tare dragă mie însămi atunci când râd, dar vreau să râd cu poftă, nu a pagubă :)

    Vio, draga mea, mie îmi place veninul tău. Şi aşa cum sunt eu vinovată, eşti şi tu comunistă :) Vezi? Probabil de-aia nu am scris şi comentat nimic politic în perioada asta, că sunt mai delicată de la o vreme şi mi-a fost teamă să nu fiu înjurată direct :D

    Anto, când Berbeaca se decide, e definitiv şi irevocabil. Mi-am dat destul timp să le aşez frumos pe toate. Dar o cafea în Centrul vechi tot bem :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ginuţa, nu's aşa deşteaptă, să ştii. Sunt un om obişnuit, care s-a hrănit mult timp cu speranţe, fără să realizeze că sunt ca junk-food-ul: aparent are gust bun, în esenţă nu hrăneşte sănătos şi mai şi îngraşă. Dar poate mă deştept mai tare :)

    Erys, părerile oamenilor le voi respecta întotdeauna, oricât de ciudate sau strâmbe mi se vor părea. Dar de la a spune două vorbe la a sări la beregată, e cale lungă :) Eu îmi vad oricum de viaţa mea, aşa cum mi-o aleg. Scrisul e una din plăceri. Încrederea în mine e unul din cele mai puternice sentimente pe care le deţin. Iar happy sunt în fiecare zi, pentru că aşa îmi place mie :)

    Valule, să mă aşez eu bine acolo unde vreau să merg şi îl chem pe Dimitrie la o cafea bună, o plimbare prin centrul oraşului şi pe la castele şi o poveste lungă despre ce frumoasă e România, da?

    Draculeeeee, mie mi-e teamă să nu dezamăgesc vreodată ca prieten, duşman ştiu că pot fi unul serios :))) Bine ai venit, stimabile, te mai aştept! O cafea neagră? Un cazan de smoală?

    Ana, numai nebunii pot trăi cu o singură stare, se mai întâmplă să mai fiu şi tristă :) Nu mai sunt vremurile când o plecare însemna ceva definitiv, cum pot să plec, aşa pot să şi revin. Oamenii frumoşi vor fi în viaţa mea oricum, la oricâte mii de km aş fi, iar eu dacă mi-am asumat responsabilitatea pentru cineva o dată, o fac până la capăt. Şi eu te pupez. Şi îţi mulţumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Nici eu nu-s supărată Lie, da așa mă bucur că nu-s în țară, că așa s-a nimerit și am "ratat" tot circul de acolo, sper să se hotărască până mă întorc și să nu mai aud de ei... ce rosu sau portocaliu, când Romănia NU are nicio culoare? Înțelegi?

    Doame !!! Ce campanie liniștită am avut eu de aici :)

    RăspundețiȘtergere
  16. In the immortal words of Eddie Murphy:

    Be happy with the motherfuckers! :-D


    http://www.youtube.com/watch?v=sujM0lTIigE

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce am inteles eu din toata bramburalea electoral-democratica e ca, de fapt au fost doua parti care nu aveau nimic de a face cu partidele...Una voia pe oricine altcineva decat B; chiar liderul a spus ca il va vota chiar pe Vadim daca ajunge in turul doi cu B. Ailalta il sustinea pe B scuzandu-i toate greselile trecute si viitoare. A fost un fel de bataie intre gastile de cartier, numai ca acum cartierul a fost Romania, iar exaltarea i-a facut incapabili sa-si dea seama cat de mult se aseamana.
    Nici eu nu am votat...nu aveam ce alege nici macar dupa criteriile mele cele mai abstracte...

    In rest...am stins si lumina si aragazul...

    Numai bine si sa-ti traiasca finutul si sa te bucuri de el!

    RăspundețiȘtergere
  18. Mda, ce pot sa mai zic, genial.

    In general in campania asta am observat ca e bine sa fii atent unde vorbesti, ce vorbesti si cu cine vorbesti. Si ne credem intr-un stat democratic. Cel putin asa au pretentia ambele tabere. Si cand auzi mai ales vehementa unor oameni care zic "nu e mare diferenta intre ei" ca apoi sa inceapa sa te injure ca de ce tii cu unul sau cu altul.
    Personal eu mi-am impartit prietenii perioada asta in cei cu care pot discuta in contradictoriu fara a o lua personal si cei cu care stiu ca e bine sa evit subiectul (sentimentul a fost reciproc).

    Uite ma uitam si la astia de ii acuza pe altii ca dau mita electorala. Frate, am cazut de acord ca si unii si altii sunt la fel. Dar daca aia vin la mine la poarta si imi dau o punga de zahar sau juma de punga sau un paharel de zahar atunci ii votez ca am iesit mai castigat cu un paharel de zahar :).
    Ceea ce nu inteleg multi este ca fiecare om are dreptul sa judece cum vrea, fara sa fie facut comunist, sau dictator, sau prost, sau incostient. Sa iti dau 2 exemple concrete: am un prieten care are firma si vrea sa iasa Basescu pentru ca el considera ca ar fi mai bine sa isi dezvolte firma; am o matusa care il voteaza pe Geoana pentru ca Basescu i-a promis si nu i-a dat aia 50% (matusa fiind profesoara). Deci fiecare are criteriile sale mai mult sau mai putin subiective si ar trebui sa fim muuuult mai toleranti.

    PS: Singura data cand m-am implicat mai serios intr-o discutie in contradictoriu a fost pe blogul asta cu Razvan. Blog care se pare ca naste patimi nebanuite :). M-a deranjat tonul lui usor spre destul de mult ironic si superior (nu insa violent). Probabil si pe el l-au deranjat multe chestii din ce am scris eu, ideea e sa nu o luam personal.

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu pot decat sa-ti urez curaj, noroc si succes. :) Din proprie experienta, cred ca te vor ajuta in a-ti pune in aplicare decizia proaspat luata.

    RăspundețiȘtergere
  20. Pe cat de frumos pe atat de trist si de adevarat!

    RăspundețiȘtergere
  21. Graiesti aproape de sufletu' meu cu exceptia exprimarilor cu mersul intr-un loc mai bun. Prea are aroma de tamaie.
    Io mai am o consolare: in ciuda dezamagirii electorale, macar o noapte am visat ceva frumos: un pictorial delicios de indecent. Dimineata m-a adus, insa, cu picioarele pe pamant.
    F*ck electorat si politica mioritica! Mi-au luat pana si bucuria asta.

    RăspundețiȘtergere
  22. Lio, sunt fără replică. Mi-a plăcut mult. Totuşi, verifică încă o dată aragazul înainte de a pleca...

    RăspundețiȘtergere
  23. Adica cum bre lio sa moara caterinca? eu nu cred si nu voi accepta niciodata acest lucru, poate, doamne fereste, sa fiu atat de bolnav incat sa nu mai pot.
    ca e incrancenare, e, ca doar fierbe neuronu, da acum ce sa facem ... mergem inainte ...
    cat despre "decolare" ... sa ma chemi sa te duc la airport ... nu de alta da poate prind si eu loc la geam cu ocazia asta ... ca pana acu' numai pe mijloc sau la culoar am stat ...

    RăspundețiȘtergere
  24. Bianca, România are o culoare! Încearcă să amesteci portocaliu cu galben, albastru, verde şi roşu, îţi dă o culoare căcănie. Eu îţi doresc să te hotărăşti să nu te mai întorci. dacă tot eşti înjurată, măcar să trăieşti decent.

    Jean-Claude, prefer shoot the motherfuckers :))) Dar Eddy is one of my favourite :D

    Ema, probabil oamenii sunt prea liniştiţi acasă şi pe la muncă şi au simţit nevoia de puţină adrenalină, să se scuipe cu alţii. Păcat că nu prea li se potriveşte. Aş prefera o clasă de mijloc sănătoasă, majoritară, care în loc să se scuipe pe bloguri şi pe forumuri, să se transforme în adevărată societate civilă care poate să ceară politicienilor să facă ceva pentru noi. dar e mai uşor să înjuri şi să cârcoteşti decât să faci ceva concret. Mulţumesc de gândurile frumoase :)

    Andreiy, tocmai asta e problema, că toţi avem poveştile noastre individuale şi subiective, e extrem de greu să gândeşti mai departe de poarta casei tale sau de uşa biroului. Şi cum cineva are alte poveşti, diferite de ale tale, bam! îi dai în cap. În ceea ce priveşte polemica ta cu Răzvan, mie îmi plac discuţiile în contradictoriu, dar constructive. Amândoi aţi fost poate puţin aroganţi. Dar e bine dacă nu aţi luat lucrurile prea personal :) În plus, eu sunt o femeie care naşte patimi nebănuite, normal că şi blogul e aşa :)))

    Blonda, săru mâna! :)

    Lutic, aş prefera să fie doar frumos şi adevărat :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Bogdanic, n-am zis într-un loc mai cu verdeaţă :))) Mi-e şi teamă să te întreb cine era în pictorialul tău :p Apropo, că mi-am adus aminte. Noi suntem un neam barbar, care obişnuieşte să-şi execute conducătorii, poate se găseşte vreunul care să-l împuşte şi pe ăsta. Că tot e postul Crăciunului ...

    Cristiane, las apartamentul în chirie, să aibă alţii grijă de ţeava de gaze :)

    Anonim, aş prefera ironia fină şi umorul de calitate caterincii şi miştoului, dar deh, astea sunt specific naţionale, n-ai cum lupta cu tradiţiile :) Vezi că de-o fi să plec, mă duc cu maşina, că gagicu are probleme cu avionul. Portbagajul te coafează? :p

    RăspundețiȘtergere
  26. buna ironia, bun si umorul de calitate, da acu eu cu astia de se scuipa si sa injura de zici ca le creste contul ca "nervu" ( si nu stiu cum dracu se face ca ii apuca taman acu cand e cu sarbatorile astea) nu pot face decat caterinca ... sa ma scuze da ce umor fin sa faci cu unu care e disperat si urla ca aia au furat si ca aia de corupti si ... etc. ; prietene miroase, nu o mai suge cu sana, stati ca curvele (ca iar ma iau de ele, amaratele, de vor sa le impoziteze la nr. de scule lucrate) si va uitati, ca v-au furat aia ciunga din gura ...
    cat despre "deplasare" sarut mana de oferta, da ma gandesc ca trebe si neste bagaje (chiar daca aragazul ramane la "tara") si nu intru nici cu politia, ca doar vreau sa ma emigrez integral, nu doar creierul ...

    RăspundețiȘtergere
  27. deci e clar- raman la Viena. ca mi-e din ce in ce mai clar ca asta trebuie sa fac. ooooofff...

    RăspundețiȘtergere
  28. Lie draga + Lie draga, nici eu nu m-am implicat in nici o dezbatere, eufemistic spus dezbatere. Pentru ca ma chinuiesc sa tin de bruma de toleranta pe care am acumulat-o in tarile cele foarte estice :) Ma chinuiesc sa ignor rabufnirile de vulcani inactivi 5 ani ale oamenilor care-mi sunt apropiati si sa ignor "caterinca", un cuvant care nu defineste umorul, dupa mine. Ma chinuiesc sa ascund ca eu nu sunt decat o mimoza, ca nu pot aprecia limbajul urat ca fiind "realist" si ca, la fel ca si Lia, nr 1 sau nr 2 :)), consider ca te poti oricand intoarce in tara ta, dar nu poti oricand pleca din ea.

    RăspundețiȘtergere
  29. Lio, mare norc ai ca nu sunt mai aproape de tine ca ai fi facut Craciunu cu ochelari de soare.
    Vorbesti mari prostii, ie adevarat cu farmec:
    Prostia 1; soarta ta si viata ta nu depinde de niste politicieni.
    Prostia 2; de cind ie nebunia ca campania am citit nenumarati care AMENINTAU ca emigreaza, unu spunea chiar ca-si baga CVu, nu am inteles unde? Apropos cind am venit in Ge am scris peste 100 de cereri pt. un post de desenator tehnic.
    Prostia 3; Inceputu emigrantului ie deosebit de greu, daca as fi stiut poate nici n-as fi incercat. Oare merita? In cazu meu spun ca a meritat mai ales pt. copilu meu.
    Prostia 4; Trebe sa fi realista, sansele tale de a te realiza in vest sunt minime, daca ai fi fost doctorita, ing., IT ai fi avut sanse grozave. Apropos in Germania se schimba legea de echivalare a diplomelor in sensu ca se va usura, nemtii au nevoie de dr, ing, IT. Si ca sa-ntorc cutitu-n rana pin-la prasele, parintii tai ti-au zis sa te faci doctorita, probabil ca ar fi trebuit sa te bata un pic.

    P:S Nu vreau sa fiu inteles ca nu recomand emigrarea, din contra cred ca fiecare om e DATOR sa-si caute o viata mai buna, ca, am mai spus, avem numai una.

    RăspundețiȘtergere
  30. Păpădie, săru mâna :) Dar momentan planurile sunt spre alte zări.

    Zazuza, DA, rămâi la Viena! Vin și eu în vizită :)

    Misaki, chiar nu pot să mă pun în locul tău, cum e să te întorci aici, cu tot ce ține de locul și oamenii de aici (bune și rele), după ce ai stat acolo ...

    Neamțule, de-aia te iubesc eu pe tine, că vorbești mult ca mama și ești sfătos ca tata. Eu nu ameninț. Eu constat lucruri și acționez după cum consider că e mai bine pentru mine. Deși sunt o grăbită, nu fac lucrurile în pripă. Le gândesc înainte, ca să-mi fie bine, nu rău. Riscuri îmi asum și stând aici, iar acolo nu mă aștept să mi se aștearnă covor roșu. Îți mulțumesc că-mi spui direct care e realitatea, de asta am nevoie, nu de pupat pe frunte. P.S.-ul e exact ce gândesc și eu :)

    RăspundețiȘtergere
  31. "astia care nu halesc salam cu soia is cei mai proaspeti dujmani ai romanilor :)

    Dracu"

    Lio, asta era aluzie la mine. M-a vizitat si pe mine "Dracu" si i-am si raspuns ca pt ca nu am votat cu Base o sa ne ia "Dracu"

    RăspundețiȘtergere
  32. buna lia..me happy...me in israel....me NO vote....god?dc atitea pasiuni si tristeti cind oricum totu e aranjat anyway?

    RăspundețiȘtergere
  33. am oftat indelung! si eu m-am perpelit toata noaptea ca si cum ultima sansa a tarii noastre si una buna pt copii mei ar fi depins numai de votul meu! si tot nu am reusit sa ma duc, cu remuscarile de rigoare. nasol! chiar vrei sa pleci?! o sa-ti fie un dor nebun, cred! sora-mea s-a intors dupa 10 ani de stat in elvetia, scoala facuta acolo, limba stiuta la maxim cu tot cu glume, cu tot cu spiritul lor, cu multi prieteni! dor nebun...de orice. nu-i pare rau ca s-a intors. chiar daca e mult mai rau, practic incomparabil, defapt pt ea este de mii de ori mai bine! mi se pare ca si tu esti destul de legata de familionul tau, mai mult decat altii si viata e f scurta intr-adevar! sa nu te superi pe mine ca am indraznit, ziceam si eu... si mie imi vine sa vomit de vreo saptamina, la propriu, dar mai am inca un licar de speranta,de-abia pilpiie! salutare

    RăspundețiȘtergere
  34. Mioriţă laie,
    Laie, bucălaie,
    De trei zile'ncoace
    Gura nu-ţi mai tace!
    Ori iarba nu-ţi place,
    Ori eşti bolnăvioară,
    Draguţă Mioară?

    RăspundețiȘtergere