"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

joi, 4 iunie 2009

Oameni darnici - primele 10 zile

Dragilor, când am dat start la www.oamenidarnici.ro şi am zis hai să ne apucăm de traebă, mă aşteptam la o reacţie foarte bună, dar ce s-a întâmplat în doar 10 zile mi-a depăşit orice aşteptare şi vis (iar eu am numai aşteptări mari şi vise extravagante).
În primul rând, banner-ul de campanie a fost preluat pe foarte multe bloguri, la oameni care mă ştiţi deja (măcar din scris), dar şi la foarte mulţi care au preluat "din mână în mână". Ceea ce e fabulos! Şi vă foarte mulţumesc! Pe Românianormală a încercat drăguţa de Mariana să "contabilizeze" locaţiile, puteţi vedea lista aici, dar dacă am uitat pe cineva, vă rog frumos, daţi un semn, să vă punem la loc de cinste.

Tot în 10 zile, am primit nu mai puţin de 12 mesaje de ajutor în hăinuţe, urmând ca săptămâna viitoare să ies deja la cafele cu fiecare :) Primii oameni darnici au fost Cristi şi iubita lui, cu care m-am văzut marţi. Ce e extraordinar la ei doi? Că s-au apucat la rândul lor să mobilizeze alţi oameni! Am ajuns marţi seara la ei, ca o Ana lui Manole, pe furtuna aia cu tunete, fulgere şi grindină, dar am râs şi am cărat saci prin ploaie, că aşa e frumos.

Luni primisem o veste despre o donaţie ceva mai specială. Un bun prieten, care tocmai îmi spusese cumva că nu se poate implica momentan, mă sună. "Draguţa, am o prietenă care a avut un business care nu a mers. Şi are 4 paturi cu 4 saltele relaxa noi. Şi pături, două calculatoare, nişte birouri, neoane. Ar vrea să doneze aceste lucruri unor oameni care chiar au nevoie. Şi m-am gândit la tine. Doar că e musai să le iei până miercuri cel târziu". 4 paturi de luat în 2 zile??? I-am sunat pe Pedro şi pe Mielu. Cei doi oameni uluitori, care reuşesc să rezolve orice. Am sunat şi în Chitila, la Misionarele Carităţii: "Vă aduc miercuri 4 paturi".

Şi uite-ne miercuri, pe un trotuar din plin centrul Bucureştiului, cu un milion de oameni care se holbau la noi, eu, Pedro şi Mielu, cum am încărcat, repet, 4 cadre de lemn desfăcute şi 4 saltele mari relaxa. Pe un TICO!!!! Vulpea călare pe maşinuţă şi apoi pe superbul motor Honda al lui Mielu, dându-le de pe o parte pe alta, pe deasupra saltelelor, rola de scotch. După care, uşor uşor, am ajuns până în Chitila. Da, puteţi să-mi spuneţi orice despre minunatele voastre maşini, TICO e cea mai tare!!! Pe Frieda am umilit-o cu câteva bucăţi de lemn şi cam atât. Ce ochi mari au făcut măicuţele! Ce s-au bucurat! Băieţii, sunteţi cei mai tari! Recunosc cu mândrie. La plecarea de la cămin îmi jucau lacrimile de emoţie şi fericire în ochi. Draga mea anonimă frumoasă, ai făcut un gest senzaţional. Ai adus multă bucurie şi îţi doresc din suflet să-ţi găseşti drumul şi liniştea.

Cu paturile, care erau şi cele mai urgente, am rezolvat. Restul de lucruri sunt frumos depozitate la Pedro şi urmează să le ducem în septembrie. Tot zilele astea am primit de departe, de la nişte oameni minunaţi, multe periuţe şi paste de dinţi. În cont s-au adunat până acum 830 de lei, de la Anto, Isa, Bogdan, Jane, Robert Lukacs. Ceea ce e iar, uimitor!

Peste 10 minute plec pentru câteva zile la Sibiu şi apoi la Braşov, de unde mă voi întoarce şi cu saci, normal. O să revin cu alte poveşti, cu poze (inclusiv cu Ticuţul plin!!!). Voi scrieţi-mi, aici, pe mail şi ne vedem când mă întorc. Cu bine!

19 comentarii:

  1. minunat!ma bucur cind vad ca se poate!

    RăspundețiȘtergere
  2. doamne, ce nebunie, lia! :) drum bun! te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari din tot sufletul. :)
    Am pus si eu bannerul in pagina "sustin".

    Cand vii pe la Timisoara dupa ceva pachete... sa ma anunti sa dau o mana de ajutor. ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. multumim frumos, tomata cu scufita, te-am trecut pe lista! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. nici nu pot sa iti spun cata fericire am in suflet citind aceste randuri.Inca mai exista oameni cu suflet... bravo liuta. Ai grija de tine pe drum si sper sa ne auzim saptaman viitoara. pup vulpea calatoare

    RăspundețiȘtergere
  6. Drum bun, nu uita sa treci prim Dumbrava (minunata), Muzeul Satului de acolo e desprins din basme.Sa te bucuri de oameni, de spectacole, de locurile pe unde veti trece. Cineva acolo sus te iubeste...si multi altii pe aici:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Lie, vulpitza, sa-tzi ajute Domnul, tare bun copil eshti!

    RăspundețiȘtergere
  8. sa treci pe la Sambata..ca o sa primesti si de aici daruri.. :D

    RăspundețiȘtergere
  9. P.S. Nu uita ca are si Sofi doi saci în dotare

    RăspundețiȘtergere
  10. Cristi vad ca a facut o treaba buna, bravo lui. Bravo voua pentru initiativa asta. Am impresia ca va iesi o treaba faina!

    RăspundețiȘtergere
  11. Drum bun Lia şi să fie totul bine şi frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. E absolut fantastic ce faci !... Daca nu mor pina saptamina viitoare dau un semn :) Simt si vreau sa fiu parte la asa ceva !

    RăspundețiȘtergere
  13. ce de patzanii frumoase! felicitari si-asteptam urmarile. si cafelele :D

    RăspundețiȘtergere
  14. OFF TOPIC ->
    Astept poze cu tine, Miju si Rhodos la summitul FYT de la Sibiu. :P

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa-ti fie (de) bine la Sibiu si Brasov si te astept cu mare drag si pe la mine, cat de curand vei putea!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Si uite ca nu toti romanii sunt indiferenti !!! Felicitari Lia ! Si eu ti-am preluat bannerul !

    RăspundețiȘtergere
  17. Drum bun si succes peste tot, Lia draga! Asteptam detalii despre reusite la intoarcere :)

    RăspundețiȘtergere
  18. drum bun si succes lia! te pupam

    RăspundețiȘtergere