"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

joi, 15 octombrie 2009

Din războiul cu RDS am învins epuizată

Ante scriptum: toate întâmplările şi dialogurile de mai jos sunt reale şi adevărate, doar uşor cenzurate prin anumite zone.

Dacă nu v-aţi dat seama până acum, eu sunt o Vulpe foarte căpoasă şi când mi se pune pata, merg până în pânzele albe. După cum vă spuneam acum câteva zile, am rămas fără net din cauze de "nişte aparatură furată", dar "se rezolvă în cel mai scurt timp". Când am văzut aseară, după 4 zile, că tot nu s-a rezolvat, am sunat iar. Exact şi identic aceeaşi placă: "da, aşa e, nu aveţi net, echipamente furate, e o echipă pe teren, se va rezolva în cel mai scurt timp posibil". Băiatule, voi aveţi un cip în cap şi un singur mesaj în funcţie de problemă? Cum dracu reuşiţi să răspundeţi EXACT la fel toţi??? "Stimată doamnă...". Lasă-mă, dracu, cu domnismele, pot să reziliez contractul la telefon? "Nu". Până la ce oră au program la casierie? "Până la ora 20. Cu altceva vă putem ajuta, doamna Stoica?" Să mă pupaţi în cur! Zdrang!Pun mâna iar pe telefon, sun la Romtelecom şi spun că vreau să-mi pun Clicknet. "Vă rog să ne daţi un număr de telefon să vă contactăm noi cu toate detaliile". Hmmmm. În capul meu eram convinsă că mă vor suna după 2 zile sau deloc. Ei, bine, în 3 minute deja vorbisem cu o tipă care a ştiut să-mi răspundă CLAR la toate întrebările, am primit ofertă specială, luni vine curierul cu modemul şi gata.

Plec vijelioasă la RDS să reziliez contractul. Intru, mă duc la vacile alea de la ghişeu şi spun ce problemă am. "La colegu se fac contractele, dar veniţi mâine, că a terminat programul". Nuuuu, n-aţi înţeles! E ora 6 fără 5, aveţi până la 8, că aşa mi-au zis ăia din centrală. "Colegu de la contracte are până la 6, reveniţi". Doamnă, eu vreau să reziliez contractul, e 14 ale lunii, dacă depăşesc 15 va trebui să mai plătesc o lună, iar eu nu vă mai dau bani nici moartă. "Problema dumneavoastră, nu mă interesează". M-am uitat la mutra ei şi am recunoscut-o pe imbecila căreia îi aruncasem cu steluţe ninja anul trecut. AŞA SE VORBEŞTE CU CLIENŢII????? A bâguit ceva şi mi-a spus că la Crângaşi şi Drumul Taberei au program până la 8. Colega de lângă: "în Crângaşi săptămâna asta au doar până la 6". Încep să urlu la amândouă: că voi sunteţi proaste e una, dar eu fără contract reziliat nu plec!

Mă duc la colegu. În faţa mea, un domn vizibil isterizat. Avea de reziliat 10 contracte, plus aştepta o explicaţie pentru facturarea lui de către RDS la un curs al euro de vreo 48 de mii. "S-o fi făcut o greşeală la colegii de la contabilitate". Băiatul care spunea senin tâmpeniile astea avea maxim 25 de ani, imberb, uşor efeminat, cu ochi frumoşi de căprioară, la fel de blonzi şi umezi. Se uită la mine: "Ăăăă, doamnă, programul meu s-a terminat la 6, domnul e ultimul client". Nu, nu, nu, nu ai înţeles. Eu de aici nu plec fără rezilierea contractului. Aşa că faci ore suplimentare şi rezolvi problema mea. "Programul e program, aşa că veniţi mine". Tinere, poate nu ai înţeles, atât de tare m-am săturat de incompetenţa şi serviciile voastre proaste, că dacă nu îmi reziliezi contractul acum, te bat ca în piaţă! Răspunsul lui m-ar fi amuzat peste măsură dacă nu aş fi fost pe punctul unui atac cerebral. "Nu cred, că io am făcut sport 5 ani!" M-am întins peste biroul lui, am pus coatele pe birou şi i-am spus printre dinţi: hai să-ţi arăt câţi ani am făcut eu sport. S-a dat cu scaunul cu roţi în spate şi a holbat ochii, aceeaşi ochi de căprioară, dar de data asta în lumina farurilor. "Vă rog frumos să vă calmaţi, vă rog eu!"

Între timp, domnul dinaintea mea era tot mai furios la rândul lui. Îi curgeau bobiţe de transpiraţie pe frunte, se făcuse mov, îi tremurau mâinile. Pentru că mi-am dat seama că nervii ăştia pot fi foarte periculoşi, am decis să mă mai relaxez şi am început să fac glume. Bietul băiat a crezut că scapă mai ieftin. Numai bine, m-am aliat cu domnul din faţă şi ne-am vărsat toţi nervii pe ei. Ba chiar la un moment dat, domnul a spus "vreţi să vin cu domnişoara să vă bată pe toţi şi să vă dăm foc la şandrama?"

După 45 de minute, a venit rândul meu. Şi ce-mi spune dobitocul sinistru? "Înainte să reziliem, trebuie să reînnoim contractele". POFTIM??? "Păi, cu netul primeaţi minute la telefonie şi ..." Renunţ şi la telefon, că oricum l-am făcut ţăndări acu un an când nici ăla nu mergea! Hop, scăparea lui! "Aveţi aparatul la dumneavoastră?" Nu, că l-am primit cado la instalare. "Aaaa, îmi pare rău, trebuie să veniţi mâine şi să predaţi şi telefonul". N-am mai rezistat şi am ieşit blestemând, pentru că deja tâmplele îmi zvâcneau prea tare.

Azi la 12 şi 10 eram la loc la coadă. Mi-am sacrificat pauza de masă. Când m-a văzut, tânărul a rânjit la mine. Nu-mi arăta fasolea, că ţi-o întind pe pereţi! am strigat la el. Şi-a înghiţit şi respiraţia. În faţa mea, de data asta, 3 persoane. Primul era deja "în lucru" cu o problemă, nu am fost foarte atentă, dar l-am auzit urlând la un moment dat "dar chiar vă bateţi joc de noi pe banii noştri?" Ei, bine, da! A doua persoană fusese chemată, prin telefon de la centrul RDS, să-şi ridice aparatul de telefon fix, că i se aprobase cererea de branşare la serviciu. Dar era o problemă, normal. Avea domiciliu în Periş, iar în zonă nu exista acoperire RDS!!!! Urlete, semne de întrebare fără răspuns. Tânărul la fel de inocent.

În spatele meu se aşează un domn în vârstă. Băietul se uită la el şi-i spune: "doamna în verde (adică eu) e ultimul client, că la 1 intru în pauză de masă". Unde scrie că aveţi pauză??? "Aici" şi ne arată un scris miiiic şi puchinos, în josul programului scris maaaare 9-18, pe o hârtie lipită pe spatele monitorului. Domnul în vârstă nu renunţă. "M-am aşezat la coadă la 12: 45, când nu eraţi în pauză". Răspuns fără clipit: "Nu termin cu doamna în verde (la naiba, trebuia să-mi pun un ecuson cu numele) până la 1, imediat după intru în pauză". Bietul nene începe şi el să urle. Mă uit la tânărul masochist şi îi spun: v-aţi gândit să puneţi, în loc de automat de cafea, un automat de Distonocalm? Hihihi zâmbeşte el larg. Ne, ne, ne, să nu îţi închipui că ne împrietenim acum, păpuşel! Iar şi-a înghiţit respiraţia.

Fata din faţa mea vroia să-şi pună net. I-am şoptit cât am putut de tare: e ţeapă! Nu face cu ei contract că o să-ţi blestemi zilele! Din spate, un alt domn a confirmat: nişte ţepari ordinari şi imbecili! Fata a plecat. Cucoana de la ghişeul "Relaţii clienţi" s-a uitat urât la mine. Sictir şi ţie, fă!

Am ajuns pe scaunul de client după fix 40 de minute. Băietul a operat cu hârtiile cât a putut el de repede, fără să se uite măcar o secundă la mine. Mi-a dat hârtii să semnez de reziliere, contract de reînnoire pentru cablu. I-am dat punguţa cu telefonul făcut ţăndări. Nu a spus nimic. În 3 minute eram gata. S-a uitat triumfător la mine: "vedeţi că se poate şi fără ameninţări?" Păpuşel, mai am şi contractul pentru cablu de reziliat, dar te caut eu luna viitoare. Poate îţi vine mintea la cap şi îţi cauţi alt job.

Am ieşit pe uşă de parcă câştigasem la loterie. Soarele strălucea mai puternic, vrăbiuţele reîncepuseră să ciripească. Mie mi se zbătea un ochi. De data asta de bucurie. Aveţi nevoie de cineva să vă ameninţe toţi furnizorii de servicii? Count me in! Pentru o sumă modică, îi aştept şi seara la plecare, cu un sac de pus pe cap...

56 de comentarii:

  1. Misto, misto, da ai tu grija de inima, LiaLia!
    Tocmai am citit cea mai frumoasa proza satirica!
    Dincolo de ea , este o realitate cu care unii dintre noi, nenorocosi, ne lovim.
    O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Muica, fug de toate tanti-le in verde de acuma. Vaz ca stii sa faci atmosfera. Daca astea-s cenzurate im inchipui ce inseamna cu adevarat PR-ul. Io zic sa organizezi cursuri de specializare/perfectionare. O inscriu pe nevasta-mea daca faci asta.
    Iti doresc succesuri cu Romtelecom.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm, Lia, sincer, nu stiu ce sa cred... Eu am contract cu RDS, dar nu stau in Bucuresti, poate asta e explicatia :) La mine, cand pica net-ul, adica de doua ori intr-un an, sun si se rezolva rapid, sub o ora. O singura data a durat, dar atunci chiar le taiase concurenta niste cabluri...

    RăspundețiȘtergere
  4. am ris.si p'orma am plins. ai scris postu exact cind l-am scris io pe al meu in draci maximi.
    daimn unii sint norocosi ca interactioneaza cu mine doar prin mailuri, sau la telefon. LAME e tot ce pot sa spun..si mai lame e ca ai dreptate. si mai lame e ca io sint la UPC si acu imi pare rau de vremurile cu RDS.deci se poate si mai rau.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hahahahahahaaa..........
    Madam...belea este .....
    Inca mai zambesc.......
    :)
    Madam....
    Cand meri sa reziliezi cablu daca ai nevoie de un gigi duru...dami un fir ca de mult astept sa le arat pe viu le nenici cum e cu disectia pe viu....
    :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Am raŝ de m-am prapadit. Aici (Bell.ca) au astia un sistem de chat sau telefon pentru rezolvarea problemelor. Oamenii de la client service sunt mai toti temporari: studenti sau emigranti recenti. Una mi-a zis ca n-am predat modemul si mi l-au pus pe factura (de fapt surplusul de plata era din urma, pentru schimbarea serviciului de Internet); pentru cadere de retea, altul m-a pus sa debransez si sa bransez modemul si telefonul de-am facut febra musculara, inclusiv de la alergat prin casa, ca sa-mi spuna în final ca e o defectiune tehnica de la serverul local! Canada, da?

    RăspundețiȘtergere
  7. m-am schimbat de la Unnity media la T-com ca a vrut nefasta. Am scris o scrisoare si dupa trei zile ma suna o voce blonda de la Unity. Ca daca n-am fost multumit,.. am fost,.. da ce ce schimb,.. pai vrea nefasta, ca cica are si video on demand si telefon si fax si internet,... pai avem si noi zice blonda,.. pai nefasta zice ca-i mai ieftin la T-com, numa 49 tot pachetu.. zice blonda va fac rabat cu 39, va trimit si receiver cu hard disc cu 360Gb sa inregistrati emisiuni, va trimit si tehnician sa va instaleze... nu multumesc deja am facut contract cu T-com,... nu-i nimic preluam noi costurile... imi pare rau multumesc..

    Peste citeva zile nu-mi merge legatura la Tcom. Telefonez, verifica unu circuitu, zice ca-i in regula, ma enervez, da da nu merge, ati verificat legaturile?, desigur... ma mai uit odata, nefasta stersese prafu si scoase o mufa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Saru' mana pentru incurajari. Vreau sa reziliez contractu' ci voda fonele, fo' opt numere. Daca e ceva, te chem?
    Nu de alta, da' pana acum am lucrat pe cont propriu, niciodata nu m-am distrat in echipa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am ras si rad de ma tavalesc! Bravo vulpito, arata-le tu lor! Si eu ma cert cu toti nesim-porcii si ce bine eeee :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Dane, daaaa, zuper mishto :)))

    Ginuța, săru mâna de griji :) Pupez tare tare și eu!

    Bogdanic, anytime! Și bonus o învăț și să scuipe :))))

    Catwoman, Vezi să nu-i deochi! Să te șină tot așa îți doresc!

    Karma, io zic să ne facem un blog feminist-misogin, ce zici? :))))

    Jenikă, mai bine mergem noi la un vin fiert sau o cafea bună, că la karate sunt invincibilă și genul Lupul Singuratic, nu știu să bat, înjur și scuip în grup :)))

    Anto, acu că te-am citi și pe tine și pe Neamțu, ce pot să spun? Deh, Canada nu-i Jermania :D

    Neamțule, faci ce faci și tot nefasta e divină.

    Lupule, și cei de la Vodafon sunt prieteni cu mine, așa că sună-mă la orice oră!

    RăspundețiȘtergere
  11. Denisa, eu am trecut de etapa certat de mult, acum sunt ca în filmele cu Bruce Lee combinate cu telenovela Gură de țigancă spurcată :))))

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) interesanta povestea, dar esti oleaca cam isterica.

    RăspundețiȘtergere
  13. Te lupti si cu Telekom-ul nemtesc? Ofer recompensa, prima grasa numa`sa scap de ei!!!
    Cica ni s-a prelungit un contract de care stim ca parca l-am reziliat!!! Un alt dobitoc de reprezentant de firma de cablu si net promite foarte sigur pe el ca ei reusesc in numele nostru sa rezilieze contractul la Telekom-normal, daca devenim clientii lor. As! Il caut de trei zile la telefon sa ii zic ceva de bine!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim, ai fi uimit cât de puțin isterică sunt! Eu am coaie și sunt agresivă, mai ales pe banii mei, asta e altceva :)

    Ceska, după cum am spus, am nervi destui și stau bine cu dinții, deci pot scrâșni din ei multă vreme. Deci, pentru o sumă modică, mă bag și cu Telekomul. Îți tai și factură dacă vrei :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. Pt.Anonim: nu e isterică deloc. Eu am fost de faţă si daca erai şi tu,sunt convins ca faceai mai urât si dovedeai ca eşti necontrolat.
    Iar pentru Vulpe,do your best next time ...cu contractul de cablu. Promit sa fiu din nou acolo sa inrejistrez pă bandă!

    RăspundețiȘtergere
  16. Mama draga, unde platesti tu RDS-ul?
    Eu m-am luptat asa vitejeste cu Romtelecomul pt ca taman cand m-am operat ultima data n-am avut telefon si le-am urat de cateva ori sa aiba concurenta (atunci aveau monopol) si sa-i vad cum vin ei si ne trag de maneca si ne promit si luna de pe cer numai sa ramanem clientii lor. Se pare ca mi s-a implinit urarea. Stii tu cati s-au deconectat de la Romtelecom (Clicknetul e al lor) pana sa devina asa de amabili?
    Sa bat in lemn,in afara de discutia cu o tampitica care (ca-ca voita) tinea mortis sa umblu la setari desi, dupa cum m-a lamurit ulterior un coleg al ei, defectiunea era de la ei, in ultima vreme n-am prea avut mari probleme. Ba chiar au trimis pe cineva pt cablu finca nu mergea, ca sa constat ca il scosesem io din mufa. Deh, fiecare cu karma lui...

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc, multumesc, multumesc! Eu am fost victima la UPC. Am trecut pe urma la RDS si am plans dupa UPC. Acum am Clicknet, sa traiasca! Bine le-au prins deconectarile, ca tare amabili si draguti mai is...

    RăspundețiȘtergere
  18. No, bine că ai reuşit să scapi.

    Amu, fata moşului, nu-ş ce să zic. Ori am avut eu mereu noroc și-am nemerit funcţionari de treabă, ori am o moacă care hipnotizează omul, că n-a fost nevoie să mă cert pentru nimic pîn-acum. De fiecare dată cînd am cerut ceva am obţinut fără tărăgănări şi nervi. Nervi d-ai mei zic, că de ăia îmi pasă, nu de ai altora :D Ba chiar şi contractul de net cu UPC acum 2 ani l-am reziliat fără circ. Încep să cred tot mai mult că io chiar sunt extraterestru :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Oricum, daca nu ai vrut sa pari isterica, asta ai reusit...

    Si eu, in orasul meu, am avut destule probleme cu R.D.S.&R.C.S., si chiar acuma is pe cale sa vad cum voi duce o mica lupta pe partea de CaT.V. (adica DIGI T.V. Cablu Analogic)...

    Insa, cel mai adesea, am reusit sa fac de asa natura, prin gandire si vorbe, incat sa-i determin sa-si faca treaba cum trebuie, pana la urma, in ciuda unor norme interne, primite de la sefi Regionali, care creaza -mai mult- ineficienta...

    Faze de genul cu spartul telefonului ori cu amenintari stil ca de maidan imi arata ca involutia e mai profunda in multi din tzara asta decat s-ar crede...

    Si mai constat ca, din atitudinea majoritatii celor ce mai comenteaza, va ganditi strict la sine, fara nici o consecinta...

    Acest gen de Egoism si de Invidualism va va aduce mai mult de suferit, in viitor, decat va puteti inchipui, si asta nu e o idee apropo de 'filozofia' Religioasa, ci tine de balanta intrinseca a lucrurilor. Creati dezechilibre si dezarmonii, chiar si prin felul de a gandi, veti plati.

    Aveti impresia ca toti va datoreaza aproape totul, daca platiti bani. Nu e deloc asa.

    Faptul ca va turnati nervii pe altii va duce la situatii ca ii veti primi inzecit, chiar insutit inapoi, intr-o spirala distructiva pt. toti.

    Degeaba ma veti injura ori intelege gresit, o sa vedeti pe pielea proprie ce va va aduce stilul Egoist, in urmatorii ani... Mai multe 'ghinioane' si in Serviciile primite, dar si in relationarile cu altii...

    Macar de v-ati 'trezi', mai multi, pana nu e tarziu, pt. ADEVARATUL vostru interes, dar si al altora.

    Si, oricum, cam seamana postarea a Reclama, dar nimic nou.

    Insa angajati prost calificati ori lipsa de comunicare in companii - am cam vazut la toti marii operatori, e un procentaj mai mare in Romania, dar nu trebuie 'ajutat' si prin comportamentul clientilor.

    Iar treaba asta cu blog-urile a ajuns o Exagerare, toata lumea scrie orice, oricum, de parca e marea realizare a vietii ca poate sa debiteze in Public oricate.

    Trist... Si serviciile, si nepriceperea angajatilor, dar mai trist.. si clientii, ba suficient de trist.. si majoritatea comentariilor celorlalti preopinenti. Nici o vedere/intelegere si de ansamblu...

    RăspundețiȘtergere
  20. Acum mi-e clar de ce ai disparut de pe mess...
    Desi transpunerea in pagina a experientei Lia - RDS e fff buna, scrisa cu talent si umor(amar), traumele pe care mi le-au provocat serviciile si angajatii RDS, mi-au cam inecat rasul. As spune ca fara RDS viata ta va fi mai usoara si mai frumoasa, dar din pacate nu te-ai mutat la o companie austriaca, sau elvetiana...
    Bafta cu Romtelecom

    RăspundețiȘtergere
  21. De ce nu eram acolo sa te vaz in pina desfasurare?:P Probabil ca nu mai am nimic de-aface cu retarzatii de la RDS.

    RăspundețiȘtergere
  22. Stewardezule, să vii cu mine să îmi ţii poşeta, ca să nu fiu tentată să mă bat ca muierile :))

    Vio, tocmai pentru că ştiu povestea Romtelecom chiar din interior, cum au pierdut monopolul şi zeci de mii de clienţi până s-au trezit să ofere servicii cât de cât ok şi informaţii bune, de la oameni care ştiu ce spun, tocmai de-aia mă uimeşte cât de nepăsători sunt ăştia de la RDS, UPC etc. să facă ceva înainte să şi-o ia.

    Ada, sper să nu fie nevoie să ajung să discut prea "profund" nici cu cei de la Romtelecom :D

    Saturniene, în afară de faptul că eşti extraterestru, eu cred că ai avut şi noroc :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Ciprian, hai să o luăm cu începutul :) Eu lucrez 80% din timpul de la birou în telefoane şi emailuri cu oameni care îmi cer informaţii. Despre domeniul energetic. Legislaţie, reglementări, ordine şi decizii, etc etc. Aş spune că nu e nici rocket science, dar nici vreun mizilic. Acum 2 ani când m-am angajat, nu ştiam nici cum se aprinde becul. Dar am citi, am studiat, am întrebat, ca atunci când sunt sunată de un om cu o problemă, să ştiu să-i răspund clar, la obiect. Nu-i spun imbecilic "se va rezolva în cel mai scurt timp" când ştiu că omul aşteaptă de o săptămână un răspuns, ci îi explic de ce durează mai mult decât s-ar aştepta el. Nu e o ruşine să spui că durează o analiză de situaţie X zile şi că îl rogi să aştepte.
    Înainte de a te fi aruncat în acuze şi sfaturi suficiente, ai fi putut face acelaşi lucru, să "studiezi" ce a mai scris "isterica" asta, cum a povestit tocmai despre schimbarea mentalităţii cucoanelor de la ghişee prin politeţe şi zâmbet. Faptul că la mizerii, rea-voinţă, prostie şi neprofesionalism răspund cu injurii şi ameninţări nu mă face involuată, ci realistă. Am ajuns să avem conţopişti plini de sictir şi nesimţire pentru că nu am "amendat" de la început acest comportament, ci din contră, l-am întreţinut prin cap plecat sau şi mai rău, prin şpagă băgată prin buzunare să se rezolve mai repede (când repede trebuia rezolvat oricum).
    Apropo, "cam seamana postarea a Reclama" ce ai vrut să spui cu asta? Reclamă la ce? La netul de la romtelecom? :)))) Daaa, am un barter cu ei, îmi aleargă bitzii pe magistrală mult mai repede :D Eu te mai aştept pe aici, deşi sunt convinsă că îţi închipui că ai văzut deja ce era mai concludent şi nu mai e cazul să revii :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Ileana, am dispărut de pe mess şi pentru că am multă treabă la birou şi ajung foarte târziu acasă, plus drumurile pe la copii, când ajung acasă doar mai apuc să leşin în pat :) La noi nu cred că are importanţă de ce naţie e patronul sau în ce ţară e firma-mamă, clienţii români nu-şi ştiu drepturile, iar la ghişee lucrează tot români, aşa că mentalitatea e aceeaşi.

    CD, data viitoare mă filmez :P

    RăspundețiȘtergere
  25. Beton, povestioara ta, asa merita toti imberbii sa pateasca.
    Mama lor de legionari!

    RăspundețiȘtergere
  26. Oh, DA, din pacate poti face o lista uriasa cu probleme de la RDS. Ne-am luptat si noi sa scoatem net-ul de la ei, vreo 2 sapt. Am tot batut drumuri, certuri, discutii. Firma la care ne facusem noi abonament, a fost vanduta RDS-ului, am semnat contract cu aia dar fara contul lor specific de conectare. Ne-am resemnat si am renuntat.

    Cu 2 zile inainte sa plecam din tara vine un pustulica ca ne instaleaza internetul.
    Noi perpexi, "ce ne instalezi?"
    El pasiv:internet!
    Pai noi avem net, dar vrem sa scapam de el! Aveti cont de rds?
    NU, avem net de la Bnet.
    Aaa, pai in cazul asta trebuie sa va bag contul, ca doar ati semnat contract cu RDS.
    Am semnat acum 1an si tu mi-l instalezi abia acum???Ce se intampla daca refuz?
    Nu va mai bag net, semnati hartia asta de refuz si gata!

    Asa am reusit noi sa scapam de internetul de la RDS.

    O zi buna,
    Diana

    RăspundețiȘtergere
  27. Hai ca a fost tare:)))))))Ar trebui sa-ti faci un blog si sa le postezi:)))))))Saracu' baiat i-ai mancat ficatii, e drept si el tie. Sa-i stea in gat ce sa zic:D!

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce ne-am face fara idioti/idioate ca tine care sa se laude ca au clontul tare si minte ioc? din cate am citit din relatarile tale esti mult mai proasta ca baiatul de la contracte.Oameni idioti si prosti omul ala are un program cu pauza de masa si in ultimul rand cu o ora bine stabilita de incheiere, nimeni cum nici tu nu cred ca ai sta dupa un prost care zbiara dupa acea ora, deci nu cereti de la altii ceea ce nu oferiti nici voi. Daca intrebai care erau demersurile ptr rezilierea cntractului si cat de repede se poate rezilia , probabil ca nu se ajungea la asa ceva.Si nu va mai luati de angajati cand e vina societatii sau a conducere,din cauza unor idioti ca voi multi isi dau demisia sau cedeaza nervos din cauza tipetelor si a amenintarilor.Deci din toata povestea asta cea mai mare proasta esti tu, ptr ca problema s-a rezolvat in 3 min, ptr aveai ce trebuie la tine, iar ca sa intrebi bine frumos ce aveai nevoie ptr asta mai dura inca 3 min , dar tu esti proasta cu ciocul mare care se isterizeaza cand nimeni nu "joaca" cum vrei tu

    RăspundețiȘtergere
  29. asta-i realitatea din pacate. Degeaba ne sunt oferite servicii daca nu au un standard de calitate. Din pacate mai au multe de invatat ai nostrii romanasi din ceea ce inseamna "servicii"

    RăspundețiȘtergere
  30. Zorack, legionarii la începuturi aveau ceva în cap :D

    Diana, foarte tare :)))

    Escule, am discutat de prea multe ori noi doi ca să mai spun ceva acum :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Stimate Anonim, în general oamenii care au coaie se semnează când înjură pe cineva. Asta înseamnă să fii bărbat şi să înjuri pe faţă. Să dai pe la spate şi să fugi ca anonim înseamnă că eşti doar un frustrat miiiic care nu ştie mai mult de cuvântul "proasto", repetat obsesiv din 3 în 3 cuvinte. Mi-e teamă că şi tu faci parte din categoria băietului înjurat de mine mai sus, adică nu ştii pe ce lume te afli, nu ştii să oferi informaţii, nu ştii să-ţi faci treaba cum trebuie şi, normal, eşti plătit prost, aşa încât îţi verşi nervii aiurea. Nu obişnuiesc să cenzurez pe nimeni, dar îmi permit să îţi răspund pe măsură: hai sictir, mai bea o bere să-ţi treac de năduf!

    RăspundețiȘtergere
  32. Dragă Lia nu mă abţinez să fac un scurt comentariu la neşte comentarii, opinii şi alte vociferări mai mult sau mai puţin "elegante". Nu ca tine, care nu eşti în accepţiunea contondenţilor destul de finutză cu ipochimenii care ne fac viaţa "minunată".
    Pentru anonimul ultim care înjurează: pretene eşti cumva din secretariat de la rds, de pe lângă acel patron ascuns? Căci te tradează limba română pe care o exprimi în maghiară. Adicătelea eşti de la firma RDS, un angajat milog (mă scuzezi frumos) care te exprimi la comandă, cumva? În orice şi caz eşti un mare ...... (închipuieşte-ţi tot ce este mai interesant şi colorat).
    Pentru Ciprian. Prietene cred că eşti în plină criză existenţială, într-un soi de delir semidoct mistico-sectar. Înceracă şi stai liniştit, stresul zilei poate să te doboare. Calm tată, iluminările pot orbi la simţitor. Cumva eşti gigi becali?
    Despre Lia egoistă poate că ar fi bine să faci o încercare să te uiţi mai bine pe blogul ei.

    RăspundețiȘtergere
  33. draga lia, esti tare, ai si coaie si tot, esti cea mai valoroasa: "i'm too sexy for romania".cred ca te inteleg, doar din punctul asta de vedere: ca ai iesit epuizata din acest razboi. ti-ai stors atat de tare creierasii ca sa scornesti toate rautatile astea ieftine, incat acum cred ca adormi pe tastatura de oboseala. cam atat am de zis, mai pastrez din neuroni si pentru a ma face util societatii, nu doar sa ma umflu ca curcanu-n pene.

    RăspundețiȘtergere
  34. Anonim...esti un frustrat sinistru...care nu are curajul sa se se arate la fatza. Nici nu meriţi din partea ei,un răspuns. Succes si la mai mare.

    RăspundețiȘtergere
  35. Pentru Ciprian am si eu vorba: atata timp cat platesti un serviciu, te astepti ca acel serviciu sa ti se furnizeze asa cum scrie la contract. Daca in SUA se opreste curentul pentru o secunda, vai de mama lui ala care a fost la butoane. Si nu din cauza omului de rand, nu... din cauza de daune si prejudicii aduse oamenilor de rand. Daca eu nu platesc curentul, nu vine sa ma intrebe nimeni: domnsoara, aveti o problema, va putem pasui, ce putem face pt dvs? Nu, la noi vine direct cu foarfeca si taie. Asa si RDS-ul, care vorba aia, are niste servicii de cacat, ma scuzati, de rahat. Incepand cu serviciile de televiziune oferite si terminand cu internetul. Normal sa ne lase nervii si rusinea atunci cand esti futut si cu banii luati. Asa ca nu va mai dati impuscati ca voi rezolvati chestiile cu calm si candoare. Adica vrei sa imi spui tu mie ca daca nu ai beneficia de serviciul cutarita, pentru care platesti bani in fiecare luna, iti pastrezi zambetul si calmul? Eu nu cred. Si poate astia care am avut ocazia sa vedem cum e si pe la altii, nu mai suportam sa fim batalia de joc a tuturor care se cred zei.Si nu se cheama EGOISM, se cheama normalitate. A, daca nu beneficiez de serviciul respectiv, atunci pe perioada aferenta sa fiu scutita de plata. Se intampla asa ceva pe la noi? Stiti careva ca v-au venit reduceri la facturi atunci cand nu ati avut lumina sau cablu? Eu nu am auzit. In fine, m-am intins si intru in spam. Ma bucur Ciprian totusi ca tu poti sa fi calm pe banii tai. Inseamna ca vei stapani lumea.

    RăspundețiȘtergere
  36. un off topic de la moi meme
    caci am o perioada stressy si Tetris e de vina!
    http://blogqed.blogspot.com/2009/10/premiu-de-dat-mai-departe.html
    si..bafta in ce faci
    :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Bravo, Ioana D'Arc care esti, victorie! :) Ai sange de luptatoare-n tine, nene, nu gluma - imi place :D Daca li se permite unora prea mult, ti se urca in cap; in plus, vorba buna functioneaza doar la oamenii cu bun simt, asa ca si eu zic ca trebuie sa dai fiecaruia dupa merit.. ;)

    RăspundețiȘtergere
  38. hiat' ca s-au prins astia ca ai blog :) cacanarii
    asa ca pentru ei zic eu acilea ... dobitocilor nu ati inteles ca nu se poate altfel, cu frumosul si cu bun simt scapa de contract dupa ce incasa prima pensie de varsta

    RăspundețiȘtergere
  39. Auzi, nu vrei sa ii faci sa tremure si p-aia de la Humanitas ca dupa ce mi-au scos peri albi ignorandu-ma pur si simplu (desi fusesem cat se poate de intelegatoare) mi-au trimis mail ca mi-au pus banii inapoi in cont (nu ei, aia de la epayment) ca nu a fost onorata comanda. Si atat. Nimic altceva. Turbez. Mrr!

    RăspundețiȘtergere
  40. LiaLia, crede-ma ca mi-e imposibil sa verific orice blog pe care nimeresc sa intru, sa-mi fac un profil al titularului...

    Am intrat, fiindca ai fost data ca exemplu si pe alte site-uri, si am dorit sa citesc experienta in cauza.

    Din pacate, descrierea si limbajul nu erau pe masura altor postari, probabil, dar nu-mi cere sa intru pe orice blog, ca sa citesc si alte postari de acolo.

    Puteai sa ai si o altfel de abordare, in descriere.

    Si NU, Nu e o rezolvare sa aplici acelasi tratament, sau mai rau, fiindca vor avea de suferit si altii, dupa, deoarece Nervii si Energiile Negative descarcati/-te de tine se vor rasfrange asupra si mai multor Clienti...

    F. bine ca Tu explici Clientilor firmei unde lucrezi.. cum trebuie, asa ar trebui sa faca toti. Si eu stau chiar prea mult, sa-i ajut pe multi sa inteleaga mai multe, daca chiar vor sa beneficieze de ceva, nu sa stie insuficient.


    Bun, hai sa mai explic... In orasul meu, pe strada mea, am avut fluctuatii la serviciul Cable Link 1 aproape 1 an. Dupa ce nu am reusit sa obtin din primele dati sa remedieze, m-am enervat, dar am cautat sa vorbesc cu niste angajati de-ai lor, pe care i-am fortat, printr-un stil cu totul personal, sa priceapa cum ar fi sa fie ei in locul meu... Si, timp de multe luni, ca si User Rezidential, am beneficiat de o Garantare fortata, desi Oficial asa ceva, Garantare, Nu se ofera decat la Abonamente Business...

    Apoi, cand, in Toamna, am vazut ca nu maresc Viteza, cum citeam despre alte orase, tot la Cable Link -uri, am pistonat un pic, prin mail-uri si telefoane, pana cand, strict eu, am rezolvat, in maxim 1 zi de la un telefon primit de la ei, ca Viteza sa fie marita, la CableLink1 macar, pe o raza de vreun Cartier si Jumatate...

    Apoi, la vreo luna, tot in urma acelei convorbiri -cand am fost sunat de la R.D.S., au venit sa puna echipamente pt. Gpon (Fiber Link, dar prin tehnologie mai evoluata decat FL-ul actual..) la toate blocurile din zona mea, care erau lasate in urma...

    Iar pe Partea de CaT.V., dar si pt. alte demersuri anterioare, -erau angajati din Firma care imi spuneau ca deja ajunsesem sa se stie de mine prin Filiala Locala, fiindca eu imi bateam capul sa-i pun sa-si faca treaba mai rapid cand apareau probleme...


    Si, crede-ma, de pe urma demersurilor mele au beneficiat multi mai multi, Nu doar eu...


    Acuma, daca am zis astea, precis ca voi fi catalogat drept Laudaros de catre unii...


    Asa ca.. nu erau sfaturi 'Suficiente', erau dintr-o experienta mai bogata, si cu Abordarile necesare...


    Sper ca nu e nevoie sa incep sa povestesc fazele de prost gust facute de ZAPP - Telemobil si de RomTelecom, cand am portat numar de la fiecare, si, din cauza lor, nu a astorlalti, nu am putut folosi cateva zile numerele in cauza...


    Sau cu aia de la A.N.C.O.M., care se macaiau pe ei, iar cand le-am zis ca fac memoriu la Directoratul pt. Comunicatii si Media al U.E., ca, vai, sa le trimit lor inainte...
    Pai, deh, ei nu puteau sa aiba alta atitudine din prima, desi is ditamai Autoritatea de Reglementare..??


    Asa ca stiu eu ce spun, ca si Abordari de Probleme...

    RăspundețiȘtergere
  41. Razvan, daca la tine Realitatea in care traiesti inseamna ca orice Nu poti pricepe sau interpretezi aiurea.. sunt aberatii semi-docte sau Crize Existentiale injositoare probabil, atuncea da-mi voie sa-ti spun ca e mai bine sa te informezi cat mai corect si sa-ti deschizi Mintea, ca sa vezi cate mai exista, fatza de cate stiai, si sa Nu faci comparatii si adresari inadecvate la adresa celor pe care chiar nu-i stii cine sunt sau ce stiu aceia...

    Ca sa Nu mai spun cate cunostinte 'f. ancorate' in Viata de Zi cu Zi am, dar cate din ele Nu inteleg de ce patesc anumite lucruri, de ce nu le iese ce s-au straduit, etc..
    ...Acuma, nu are rost sa explicitez ce mai stiu sau nu stiu, cine vrea sa creada ca stiu destule, si ca Nu sunt o persoana comoda nici pt. Artagosi, dar nici pt. cei f. mandri cu privire la cat de Pragmatici sunt ei in Societate, etc., -acela va simti asta din cum am scris...
    Caci si asa o sa ma trezesc acuzat ca fac pe 'Superiorul', desi vad ca musai sa-mi tot aleg cuvintele, ca sa NU se interpreteze limitativ si incorect.



    Sufletica, stiu binisor ce e prin Unele alte tzari, am o Verisoara de 45+, emigrata in S.U.A., Arhitecta de renume acolo si nu numai, care o lucrat si in Primaria NEW YORK, etc., si care mi-o relatat suficient de Detaliat din Experientele ei in privinta Serviciilor pt. oameni simpli, Servicii cu care o avut de-a face, si ca si client...


    Si, personal, am citit suficiente Forum-uri serioase Straine, de limba Engleza, din Marea Britanie, S.U.A., Australia, Olanda, tzarile Scandinave, de Franceza, din Belgia, Franta, ba chiar si de Spaniola.. ca sa stiu cum merg Servicii prin alte tzari.


    Si am fost, in vizita Speciala, in Danemarca, considerata una din tzarile cele mai evoluate ca si nivel de Servicii catre Populatie, si ca si atitudine de respect.. Unde am avut ocazia sa vorbesc si cu Oficiali: Guvernamentali, Judeteni (Judet = Amt), Locali... Consilier de Prim-Ministru, Consilieri Judeteni, Primari, Consilieri Locali, din Servicii Deconcentrate, Seful Patronatului Danez, Sindicalisti (seriosi, nu ca la noi), cursanti participanti la cursuri de Calificare -incepand de la: 18 ani -Operator Macaragiu, pana la: 45+ de ani -Specialist Modulatii Frecvente pt. Centrele de Emisie de TeleComunicatii prin Satelit, de asemenea -dintr-o Banca, etc..

    Ca sa nu mai zic ca ni s-a aratat in cate domenii folosesc ei institutia Juridica a Medierii, chiar si in sistemul de Invatamant, Nu doar spre a preveni Litigiile Comerciale, etc..

    ...Ideea era sa deprindem ceva util. Si am ascultat, si am vazut, si am retinut din ce era Bun...



    In concluzie, chiar stiu ce vorbesc, chiar daca Nu pot, ca timp, sa ma explic, oriunde, si mereu.


    Si, ca fapt divers, puteam fi si eu un "Anonim", caci Blog -Nu ma intereseaza sa am, desi mi s-a cerut -de multi care m-au inteles in decursul anilor, iar contul de pe Google Mail abia il folosesc...

    Asta Nu inseamna ca sustin stilul Anonimului care a postat printre ultimii.


    Cam acestea.. ar fi de ajuns. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  42. nesimtirea firmei asteia nu are margini. te momesc cu tot felul de gratuitati dupa care te pun sa le platesti si nici nu iti mai raspund la telefon. M-am pomenit cu o factura de 6 milioane convorbiri pe telefonul mobil. rcs refuza sa-mi dea desfasuratorul convorbirilor. draga lia, sa stii ca nu esti singura clienta nemultumita de rcs. I-am reclamat la opc si la senatorul Urban si astept sa vad ce raspuns primesc. Nu am de gand sa ma las sub nici o forma ingenuncheata de firma asta.

    RăspundețiȘtergere
  43. Ciprian, mă bucur sincer că ai revenit. Ştiu unde am fost "dată exemplu" şi voi reveni şi asupra acelui subiect cât de curând. Sunt fff de acord cu ce spui tu. Tocmai în ideea de a nu mă uita doar în grădina mea pot să-ţi dau mai multe exemple (scris insistent şi politicos la primărie până au instalat un stopper pentru maşini în dreptul şcolii de pe stradă, insistenţa ca oamenii să se ducă să doneze sânge deşi din cauza sistemului sanitar şi de stat trebuie să stai 3 ore până ajungi să donezi, micul meu "experiment" care s-a transformat în obişnuinţă de a zâmbi, saluta şi mulţumi tuturor celor din spatele ghişeului, etc). Experienţa povestită de mine nu e o bravadă sau un act pripit, ci o realitate de care nu sunt mândră, ci foarte tristă că am ajuns să o trăiesc! Nu de (voi cita băieţii de pe forumul de unde ai venit) nefutută, isterică, dementă, nebună am reacţionat aşa, ci ultimă reacţie rămasă în mine, după mai bine de 8 ani de când "beneficiez" de serviciile acestei companii. Nu, nu fac reclamă romtelecomului, din păcate mă aştept să am probleme şi cu ei la un moment dat, pentru că ăştia sunt furnizorii de servicii pe care îi avem, singura chestiune e că după zile de înnebunit în telefoane cu operatori rds care habar nu au cum îi cheamă, cei de la romtelecom mi-au răspuns întrebărilor în câteva secunde, m-au contactat ei să îmi confirme că mă vor ajuta să montez modemul dacă nu mă descurc. Apropo, sunt omul care va lăuda întotdeauna ceva bun şi va "penaliza" ceva negativ, fără să primesc bani pentru asta :) Sper că ne-am clarificat problemele şi vei reveni şi cu altă ocazie.

    RăspundețiȘtergere
  44. Domnita Lia, iertata-mi fie vina de-a va fi bagat in gura anonimilor de diverse forme si atitudini. In disperare de cauza, dupa indelungi lupte cu firma sus-numita, am dat si eu un google search si am ajuns pe blogul dumitale.
    Ce-a urmat dupa ce m-am amuzat citind si-am vrut sa dau mai departe e lesne de vazut pe forum. Rezultatul e ca eu acolo nu mai indraznesc sa intru, daca doar din vina de-a fi povestit o intamplare si de-a fi pus o intrebare sunt cenzurata si invinuita.
    Iti multumesc pentru curaj si pentru ca ai coaie... :) Si putin imi pasa de rds, romtelecom, si alte sus numite si strigate firme. tot ce ne ramane, la urma urmei, e dreptul nostru de a milita pentru drepturile noastre.

    RăspundețiȘtergere
  45. Lunna, mi-am dat seama că tu ai pus link și m-am bucurat, sincer. Cât de imbecili și mâncători de rahat sunt unii băgători de seamă, asta e altă treabă. Chiar am de gând să scriu despre ei, singura problmă e că am pierdut link-ul. Așa că te rog dă-mi tu link-ul de la respectiva discuție! Mulțumesc și te mai aștept! :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Aaaa, gata, am văzut că e la numele tău :D Super! Să revii pe aici peste 1-2 zile :)

    RăspundețiȘtergere
  47. Alo ... guru "Ciprian" (ca dracu stie cine e pana la urma) inteleg ca matale esti din sferele stratosfere ale inteligentei nemarginite ale infinitului care ne inconjoara si doresti pacea pe planeta, care este ...

    Ex:
    contract internet la firma de cartier (bajeti chiar stiau ce fac), toate bune si frumoase da' globalizarea facu ca sa fie preluati super RDS-RSC ...
    incep problemele de retea, desi era utilizat foarte putin netul, cand trebuia sa mearga nu avea cum ca ba au furat aia "tara", ba probleme de retea (soft) si tot asa, serviciul clienti varza "o sa se rezolve in cel mai scurt timp, o echipa e pe traseu, va rugam asteptati rezolvarea problemei" ... soro da matale faci reducere ca de o saptamana nu merge, "va rugam sa cititi contractul" ... cacat
    decizie responsabila, bey sa bagati undeva reteaua voastra ca je' pleaca in alte "sfere"
    serviciul clienti:
    - buna ziua, am venit sa reziliez contractul
    - dar care este problema?
    - pai, platesc serviciile si nu am internet cand imi arde buza, asa ca neste concurenta ma roaga sa imi ia bani si se lauda ca o sa si folosesc "teava" de la ei
    - dar stii ca si noi facem dezvoltare de retea
    - stop, duduie intelegi care este scopul pentru care am venit, vreau sa reziliez, acum si aici, ca daca o iei pe aratura iti dau numarul de la serviciul clienti, adicatele colegii matale si cred ca te sinucizi acilea si e pacat ca esti tanara
    - bine, bolentinul ... pac, pac, pac, ups avem o problema se bloca servarul si nu pot sa finalizez rezilierea
    - asa si?
    - trebuie sa asteptati
    - ok, astept ca astazi e liber in romania, dadu guvernul la toata "prostimea" ca stiau ca vreau eu sa reziliez contractul si stiau ca dureaza
    ....
    trec 10 minute
    - da ce zice servarul?
    - nica, nu merge
    - poate sunati la serviciul clienti :)
    - :)
    - pai bien, atunci, viu mai tarziu, ma duc sa plimb catelu
    - ok, va asteptam
    ...
    trec 2 ceasuri
    ...
    revin
    - buna ziua, colega de la serviciul clienti? (intrebai eu pe tantucile de la casierie)
    - :) nu stii sa cititi, e in pauza de masa
    - imi cer scuze, da nu stiu ca parinti mei nu au avut bani sa ma dea la scoala
    intre timp apare duduia de la serviciul clienti (inca mai avea 10 min. din pauza)
    - sarut mana, zic, ce zice servarul?
    - pai nu stiu ca sunt in pauza
    - va cer imposibilul daca va rog sa verificati sa stiu daca mai stau sau vin in alta zi?
    - da, doar scrie clar acu e pauza
    ... plec ca doar nu e ea patronul
    viu peste 10 min. fix
    - buna ziua, am venit pentru reziliere
    - buna ziua, buletinul va rog
    - poftiti
    - ups, iar nu merge servarul
    - duduie matale stii sa cioplesti cu pixul pe hartie?
    - ?!
    - scrie matale acilea pe contractul meu ca am platit integral serviciile, de cacat, ale companiei de o reprezinti (ii arat chitanta) si ca se reziliaza de acu, iar dupa aia poti sa si dormi cu servarul matele in pat
    - da nu se poate, trebuie sa asteptati sau sa veniti alta data
    - aha, de ziua ta, atunci astept
    ...
    intre timp coada la serviciul asta da clienti crestea, iritarea la bajeti la fel (alo, domnisoara mai si lucram acilea )
    ... aia fete, fete
    ...
    dupa 10 min. se dezgheata hardul la servar si se opereaza rezilierea
    ea intreaba:
    - motivul rezilieri?
    - vrei sa te dau cu capul de birou?
    - pot sa trec transfer catre alta retea?
    - poti sa treci nr. meu de telefon si pot sa ma sune ca le explic eu ce si cum
    ...
    stampila si la revedere

    Ce vreau sa spun e ca aia a consumat toata rabdarea mea, acu aplic planul Lia de la inceput si sincer merge al dracu de repede

    RăspundețiȘtergere
  48. niste cretini cu pene astia! si rds - am la birou, si romtelecom - am acasa. romtelecomu' a comis-o ultima data cu 3 luni de nefunctionare. deci pa, mi-am luat stick mobil de la vodafone. pentru ca m-am saturat sa ma injur ca la usa cortului cu toti prostii si cretinii romtelcomului! idem cu aia de la rds. niste martafoi cu pete, pene si flatulente in cap, asta e!

    RăspundețiȘtergere
  49. ps: astept sa ma porcaiesc si cu vodafone. pentru ca o minune nu dureaza prea mult in tara asta. ah, iar de upc nu mai zic nimic - alti imbecili!

    RăspundețiȘtergere
  50. Lia, esti o eroina!

    Te admir... inca n-am ajuns la nivelul tau, dar tind. :)) E a patra saptamana cand ma lupt cu un colet nenorocit sa-l scot din vama.

    RăspundețiȘtergere
  51. Impresia mea despre RDS este ca-si gestioneaza absolut catastrofal resursele (de altfel mari) de care dispun. Tehnologic vorbind ofera un serviciu fara rival in Romania, dar tot ce tine de suport e absolut praf, desi, repet, oameni au. Doar ca partea de coordonare e fie inexistenta, fie extrem de prost conceputa.

    Iar celor de la relatii cu clientii parca li se face o injectie in cap la angajare si nu mai pot gandi, pot doar repeta o placa...

    RăspundețiȘtergere
  52. Optimvs, din păcate e o problemă generală. Servicii proaste, relații cu clienții de mizerie, pe cealaltă parte clienți care semnează contracte fără să citească ce semnează. Nu există legi clare care să-i penalizeze de să-i ardă rău, clienții abuzați nu știu că se pot lupta și în justiție, chit că durează mult. E un lanț al slăbiciunilor din care chiar nu știu cum se poate ieși.

    RăspundețiȘtergere
  53. Cum ar fi sa ajungi in justitie pentru un contract de internet/ca-tv? E absurd si numai faptul ca s-a ajuns ca oamenii sa se gandeasca la asa ceva.

    In tot cazul, nu inteleg de ce RDS asteapta sa pateasca exact ce-a patit Romtelecomul acum cativa ani (cand oamenii isi reziliau cu satisfactie contractele) ca sa ia niste masuri pe care le-ar putea lua de acum.

    RăspundețiȘtergere
  54. Mie nu mi se pare absurd. Cunosc un caz, chiar pe RDS l-a dat în judecată pentru recuperarea unor sume percepute abuziv, câte puțin în fiecare factură, timp de câteva luni. Eu am lucrat la ANRE (Reglementarea în energie) și ne rugam de oameni să facă sesizări clare, cu date, cât mai multe, ca să avem cum să-i tragem de mânecă pe Enel, GDF, Eon, etc. Aaa, nu, domle, că durează mult și oricum nu se rezolvă nimic! La fel și cu ANCOM-ul (reglementarea în comunicații). Clienții cred că dacă stau și înjură acasă că li s-a prăjit calculatorul după o pană de curent sau nu au net și cablu cu zilele se rezolvă ceva. Eu am dat în judecată poliția și firma care ridică mașini în sectorul 2 pentru că am considerat un abuz, chiar nu era caz de ridicat mașina. Și durează de aproape un an procesul, dar nu mă las. Chit că la final voi pierde, dar se crează precedente. M-am întrebat și eu de nenumărate ori de ce alte firme (RDS, UPC) nu au înțeles nimic din cazul Romtelecom. Se pare că ei știu mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  55. Daca ce ati postat aici e adevarat, inseamna ca locul dumneavoastra este intr-un ospiciu.

    RăspundețiȘtergere