"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

miercuri, 9 aprilie 2008

Turning racist

M-am considerat intotdeauna un om relativ echilibrat, cu opinii ferme, dar fara judecati de opinie, cu simpatii si antipatii personale, dar fara sa generalizez prea tare. Urasc stereotipurile si clasificarile stupide de gen deshtepti/prosti, jmecheri/loseri, noi/aia, etc. Cu toate astea, azi dimineata totul s-a dus dracu si m-au apucat toate fobiile, homofobiile, xenofobiile si spumele alea relele. In ideea ca e deja obsesiv pe toate posturile tv, ziarele, site-urile, ce trafic sinistru e in Bucuresti din cauza ca isi scot bucurestenii cu fitze in cap cele 30 de mashini pe cap de membru de familie, ma taraiam azi la 9 dimineata pe Iuliu Maniu. In decurs de 10 minute, pe nu mai mult de 300 de metri de bulevard cu 3 benzi folosibile, nu cred ca am numarat mai mult de 6-7 mashini cu numar de Bucuresti. In schimb, BMW negru/piele cacao-cu-lapte/shofer pushtan cu fatza de spart+doi pasageri tuciurii, gushatzi si plini de aur, numar de Dolj. Doua tigai ruginite care basheau toata poluarea din lume, numere de Dambovita, respectiv Grecia ... aaaa, pardon, Giurgiu. Inca un Xielo de Giurgiu. Si un Passat de Cluj. Si o Skoda de Mures, si doua numere de Bistrita Nasaud. Si o duba de Vaslui cu doi mitocani care imi faceau gesturi erotice. Si inca una de Arges. Si un jenant penibil, nasos si cu fatza de Borat, intr-un Mertzan alb cu piele beja (da, beja, ca asa zice el sigur!) inauntru, cu numar de Dolj! Si unu intr-o mashina de teren cu nr de Ilfov. Si un MH care nu stiu sigur daca e Mehedinti!
NU MAI VREAAAAAU! E Bucurestiul meu de rahat, poluat, murdar, aglomerat, cu carii in shosele si shoferi isterici! Sa ma ierte toti prietenii si cunoscutii mei care se vor simti lezati, nu am nimic personal, dar azi sunt rasista! Am o problema cu provincialii!!!! Ce cautati sa va fatzaitzi prin orasul asta pe care cu atata aer de superioritate il detestati? Puteti sa-l ocoliti! Cum dracu am ajuns ca din 25 de mashini care polueaza si blocheaza Bucurestiul, 16 sa fie cu numar de provincie? Si va mai si bagati aiurea, nu stiti sa tineti banda, nu aveti reflexe, nu stiti sa conduceti in Bucuresti! Punct. M-ati facut sa fiu rea azi, ceea ce eu incerc sa nu fiu in trafic, nu doar ca nu l-am lasat pe un nene cu nr de Dambovitza sa intre din straduta in bulevard (cum fac de obicei) ci l-am mai si claxonat si am urlat: du-te, ma, in 'zda ma-tii inapoi la Tzaranoaiaaaa!!!!

Stiu ca nu sunt amuzanta si ca jignesc. NU MA INTERESEAZA! Voi fi amuzanta data viitoare, promit (desi promit si ca voi fi plina de rautacisme, dar deh, asta e farmecul meu personal).

5 comentarii:

  1. :D hai sa iti zic un secret, din cauza ca m-am simtit inclusa in categoria provincialilor: pai cine nu are 'boletin' de bucuresti, nu are nici masina cu nr de Buc., desi ei poate stau de tzispe ani de zile in capitala... dar nu-i bai - io m-am simtit mereu bine cu numarul meu de SB - mai ales cand aparea politia prin zona: 'Ce-ai domne', sunt din Sibiu, m-am pierdut si m-am panicat in circulatia asta' :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehehehe, draga mia, de atatia ani si eu am inceput sa "simt" cine sta aici si cine nu, dar ma mai apuca intrebari de genul "daca tot sunteti asa mandrii de orasele voastre frumoase (si sunt frumoase, recunosc, am stat si eu mult prin Sibiu, am si rude)si detestati Bucurestiu, ce mai cautati aici??? Sper ca intelegi ca ne amuzam si noi, ne tachinam, nu am probleme reale de genul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. iti dau raspunsul straight forward la intrebare: bani cautam :D si faima :D si cariera :D cam atat din pacate. (am prins nota vesela, don't worry;) )

    RăspundețiȘtergere
  4. LOOL, Sorry ca ma bag ca Giza in lapte da nu ma pot abtine. Scuze Vero dar parerea mea personala este ca nu cauti in locul potrivit. Nu sunt multe slujbe bine platite si cu posibilitati de avansare reale in Bucuresti. Iar daca sunt majoritatea sunt date pe nepotisme sau de prietenului unui prieten unui prieten. Cat despre faima, mai bine te apuci de cantat sau politica. Exista intradevar minuscule posibilitati de a intalni o firma cu adevarati profesionisti si care sa respecte valorile si stradaniile angajatilor dar din pacate, minuscule, cum ziceam. Scuze inca odata. Sefa, ce parere ai?
    G

    RăspundețiȘtergere
  5. subscriu postului in totalitate. sa plece inapoi la ei, sa ne "lese". ieri am asistat la o faza in care doi isi dadeau unul altuia prioritate. la inceput nu am inteles ce se intampla, pana am vazut ca amandoi aveau numere de deejay.
    in alta ordine de idei> stau pe iuliu maniu si nu merg dimineata pe acest bulevard decat daca e duminica la ora 7.00. in rest, imi rup pejou' prin gropi ca sa ies in virtutii si de acolo in splai (pentru ca abramburica a pus bariera in politehnica, si nu se mai poate trece dintr-o parte in alta.. )
    kapak

    RăspundețiȘtergere