"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

joi, 14 august 2008

Sfaturi pentru femei

Rasfoind lenos ziarele virtuale (imi fac mea culpa ca nu am mai facut o Revista presei serioasa de ceva vreme, dar promit sa revin curand cu amanunte; chiar, ce o mai face Simona Sensual?), dau peste un titlu din categoria "X sfaturi pentru un orgasm mai intens" sau, dupa caz, "Y ponturi pentru o ciorba de perishoare mai gustoasa". 10 lucruri pe care ar trebui sa le incerce orice femeie - pentru a se deconecta si rasfata. Hmmm, pana sa se incarce pagina (deh, calculatoarele-tigaie incarca o pagina de net si in 2 minute), deja imi inchipuiam: sa incerce sa injure mai putin in trafic, ca isi omoara neuronii degeaba, sa ajunga macar o data pe an la un control ginecologic si altul la dentist, sa incerce ciorba de burta macar o data fara sa vomite, etc, lucruri in care ma regaseam eu. Oricum, asteptam ceva descoperiri de genul gaura de la macaroana sau apa calda.
1. Incearca o non-dieta: o zi in care sa mananci ce iti place, cand iti place, fara sa te gandesti la cate calorii contine alimentul respectiv. Buna asta, imi spun in timp ce ling inghetata de fructe de padure, desert dupa shnitzelul cu cartofi caliti cu ceapa si salata de muraturi.
2. Mergi in vacanta
! Wow, asta da lucru de incercat de catre femei. Si de catre barbati, parerea mea!
3. Renunta la cardul de credit! Ia-ti mancare la pachet la serviciu in loc sa comanzi de la McDonald’s, fa-ti cafeaua acasa si evita sa dai iama in hipermarketuri cu cardul in mana! In primul rand, cine dracu mananca la McDonalds daca la punctul 1 se spunea de numarat calorii? Si cine plateste la McDonalds cu cardul??? Oricum, eu in hipermarket dau iama cu bonurile de masa, deci nu se pune!
4. Incearca sa te lasi macar o zi de "drogul" Hollywood. Nu mai citi despre vedete, nu te mai uita la telenovele, mai bine te vezi cu prietenii. Cu care sa discuti barfitor despre amici comuni, "ai vazut, fata, cat s-a facut Nicoleta Luciu?" si "trebuie sa ajung la 8 acasa ca incepe Anatomia lui Grey".
5. Fii "burlaca" o perioada! Nu-i asa ca te-ai saturat sa tot saruti broaste asteptand sa se transforme in print?
Aici e mai delicat, parerea mea. Sunt femei care mai bine pupa broashte pe principiul "rau cu rau, dar mai rau fara rau". La fel cum exista atat barbati, cat si femei, cu inclinatii zoofile! Poti face ceva in gustul si placerea omului???
6. Pune bazele unei afaceri! Eee, asta e buna si clar trebuie incercata macar o data. Mai ales ca nu iti trebuie mult timp sa realizezi ca oricat te-ai zbate, nu prea iti iese nimic, ca nu ai "spate/amant generos", ca dai pe taxe si impozite mult mai multi bani din buzunar decat ai spart de nebuna in hipermarket (de pe card) cand lucrai la "stapan".
7. Sexul nu mai e de mult un tabu, si de ce ar fi? Si barbatii si femeile cauta dragostea adevarata, perfecta, vesnica... Insa cateodata vrem doar sa ne distram! E, cu asta sunt de acord in totalitate! Cine nu a avut macaro aventura de o noapte, nu stie ce-a pierdut!
8. Infrunta-ti teama! Incearca sa stai aproape de acel lucru de care iti este teama cel mai mult: paianjeni sau serpi, inaltime sau spatii inchise. O sa te simti mai puternica, fie si numai ca ai incercat sa fii mai curajoasa. Mda, cand m-am uitat de la etajul 10 afara era sa vomit, iar de cate ori e intuneric in camera mi se ridica parul pe ceafa si nu imi place cum imi sta!
9. Schimba-ti stilul si adopta unul care te prinde mai bine! Aici e un pic riscant, mai ales daca incerci sa faci asta singura. Decolorantul aplicat acasa te poate duce de urgenta la un aparat de ras latzele arse, decolteul care ii vine atat de bine lui X, la tine ar putea arata penibil. La schimbarea stilului ai nevoie de oameni care chiar tin la tine si iti vor spune "NUUUU!!!!" si "vezi ca ti s-a intins putin rimelul", nu din cei care ranjesc malefic in timp ce-ti spun: "Iti vine super cu rochia asta mov cu galben si cu roz, pana la fund" in timp ce in capul lor isi zic "Frateeeee, cata celulita i se vede, cat de papagal arata in culorile astea si ce cur imens are!".
10. Oricat de mult iti place sa stai langa el, sunt unele lucruri pe care le stii numai tu despre corpul tau. Cumpara-ti o jucarie sexuala care sa-ti ofere senzatii de neuitat! Nu trebuie sa stie nimeni! E, finalul e apoteotic, din punctul meu de vedere. In primul rand, de ce trebuie musai sa iti iei o jucarie pentru a descoperi lucruri noi la corpul tau? Si in al doilea rand, care mai e farmecul daca nu stie nimeni ca ai o jucarie?!
Daca aceste 10 puncte au cat de cat o substanta, chit ca in majoritate sunt anoste si puerile, chiar redundante, urmatoarele "sfaturi" gasite intr-o revista de fashion (ma scuzati!), varianta on line, sunt cel putin imbecile: "Vara nu e momentul sa iti terorizezi parul cu tot felul de coafuri complicate" (pe bune?! De-aia se marita toata lumea vara si-si face ikebana in cap?), "Pentru a da instantaneu prospetime chipului tau, foloseste un fard de obraz in nuante naturale de roz" (si daca ai tenul mai spre galben sau varianta masliniu, stii ca vei arata ca un clovn sau ca o patzachina daca te dai cu roz?), "Soarele, nisipul, clorul din piscina iti pot irita ochii, pune-ti picaturi" (de nas!), etc.
Intotdeauna m-am intrebat cat de imbecile ne considera fatucile astea care scriu asemenea penalitati? Si pe de alta parte, cat de tampite sunt femeile care mai dau bani pe revistele astea, in loc sa-si cumpere o cutie de Nirvana cu praline, un spumant uleios de baie sau pur si simplu o shaorma cu de toate?

4 comentarii:

  1. Lia - can u believe ca te-am visat azi-noapte? :)))) mi-a ramas gandul la noua ta culoare desi in visul meu nu iti vedeam bretonul cel saten si te intrebam: dar Lia, parca trebuia sa ai breton saten :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihihihi! Ce tare! Eu am visat ca ma plimbam prin Viena si Budapesta :(( Vero, scrie-mi pe mail (sau pe mess) ce-ai mai facut, you know! lia_stoica@yahoo.com (mail si mess). Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti scriu - sunt putin bizi acum ca imi caut si casa si am niste interviuri programate - merg iar la Londra, geez, i am sick of that travel again :(((

    RăspundețiȘtergere
  4. si precum spuneam sfaturile sunt pentru a le face cat mai complicata viata femeilor ...cu cat stii mai multe despre ceva cu atat realizezi ca nu stii mai nimic

    RăspundețiȘtergere