"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

vineri, 3 iulie 2009

Weekend fain

Să mă iertaţi că nu am fost prea activă, sociabilă şi vorbăreaţă, că am uitat să sun sau ne-am văzut pe fugă, că am amânat iar cafeaua şi poveştile. Sunt doar puţin tensionată cu prostii de job care se vor aşeza cu siguranţă, puţin năucă de prea mult aer condiţionat, bulversată de vremea asta mai rea ca femeia la menopauză, obosită şi cam nedormită. Dar promit că pe săptămâna viitoare revin cu o poveste frumoasă tare şi că îmi voi lua şi revanşa la cafele şi poveşti faţă în faţă zilele ce vor urma. Şi ca să îmi iasa odată din cap Marina Voica ce îmi jeleşte de vreo 2 săptămâni "Şi afară plouă plouă şi-i trecut de ora 9", vă las cu o nebunie de melodie care pe mine mă pune pe picioare într-o secundă şi mă umple de bucurie. Weekend frumos, oamenilor, bucurii, relaxare, aventură, iubire şi ce vă mai e vouă drag!



Later edit! Pentru că Antoaneta are un al 100-lea simţ de ştie ce îmi place fără să-i fi spun vreodată, uite încă o dedicaţie! Pupez!

3 comentarii:

  1. Fara sifon, într-adevar.

    Si asta:

    http://www.youtube.com/watch?v=0emXuhPTWUM

    RăspundețiȘtergere
  2. in acest weekend am descoperit o noua trupa la B'est fest-US3-I'm inlove again!feelin good

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai cu povestea aia traznet, ca n-am ce citi:)

    RăspundețiȘtergere