"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

vineri, 31 iulie 2009

Ca înainte de weekend

Pentru că e, totuşi, vară şi timp de despicat fire în patru om avea destul la iarnă, vă las peste weekend cu nişte poveşti relaxate. Aşa, de vară :)

În primul rând, trebe să mă laud cu ultima mea descoperire culinară. Un magazinaş discret şi modest plasat pe la mine prin Militari (pe Iuliu Maniu, vizavi de Liceul T. Vladimirescu) cu produse italieneşti, de la mama lor. Nu genul industriale, ci aşa, făcute la făbricuţe de familie. Paste care fac Barilla să pălească de invidie, multe modele (inclusiv spaghetti de 1 m ), mozzarela mai multe modele, mezeluri absolut fabuloase. Am achiziţionat cu mare bucurie şi plăcere (pentru că servirea a fost ireproşabilă, mi s-a dat să gust, mi s-a explicat ce gust exact) o pungă de spaghetti din alea extra long (văd eu cum le gătesc), tagliatelle-febleţea mea, prosciutto, funghi porcini în ulei de măsline cu ierburi, mozzarela afumată (care mi-a fost dată într-o punguţă specială, cu tot cu zerul de rigoare), un salam-cârnat genul semi-crud, cu boabe de piper prin el. Ca aperitiv, am băgat un platouaş colorat, aromat cu busuioc şi ulei de măsline, după care am construit tagliatele prosciutto e funghi cu puţină smântână. Totul foarte rapid. Şi extrem de gustos. Răsfăţ, ce mai! Mi-a lipsit un pahar de vin alb sec şi rece. Life is good :)

Şi pentru că de mult nu am mai intrat în weekend (care va fi plin) cu o leapşă, uite că am primit una de la drăguţa de Tomata. Cum că pentru tot există o prima dată.

Care a fost primul/prima:

maşină: prima pe care am condus-o, după dacia break a instructorului meu foarte simpatic, a fost Dacia familiei. Ştiu că era gri, nu mă întrebaţi din ce an. Prima a mea personală a fost cel mai iubit dintre maşinuţi, Ticuţul.

călătorie în perimetrul ţării: de care să-mi amintesc? Sigur la Veneţia, la ţară,lângă Făgăraş

călătorie în afara ţării: în 1995, direct din Estul Sălbatic în Suedia. Major cultural shock!

amintire: la aniversarea mea de 2 ani. M-au surprins ai mei scurgând paharele rămase de la musafiri :D

animal de casă: un hamster foarte drăguţ pe care ne-a pus mama să-l dăm, că îl uitasem (cu frate-meu) în dulap şi rosese multe haine.

îndrăgosteală: pe la vreo 5-6 ani, de vărul meu Dragoş. Înalt, brunet, atletic, frumos, modelul meu de bărbat :D

descoperire: că noi fetele facem pipi cu popoul, iar băieţii din picioare. La 3 ani jumate, la grădiniţă, cu prietenul meu Bogdănel.

job
: La 16 ani, vânzătoare în magazinul de haine şi diverse al vărului meu,la Neptun, toată varaaaa (ahh, ce amintiri!)

idol: hmmm, nu am avut vreodată idoli.

creaţie: o, să-i spunem prăjitură, pe care am construit-o sub ochiul vigilent al bunicii mele. Singura problemă a fost că in loc de juma de kil de făina, am pus juma de kil de zahăr pudră şi nu înţelegeam de ce nu se leagă! În final au ieşit nişte guguloaie turtite şi extrem de tari şi dulci, dar pe care tata, ca un erou, le-a mâncat. Pentru că mă iubea!!!

Ar mai fi muuulte "prima dată când", dar să nu devenim prea intimi, în plus, mă duc să mă răcoresc. Dau cu mare plăcere leapşa mai departe lui Rhodos, să se mai relaxeze, lui Jane from the attic, Adei, Cristinei, Adinei cu dushul rece, Marmoţicii şi tuturor celor care au chef să o fure. Weekend superb, dragilor!

8 comentarii:

  1. esti cruda! cum poti povesti si posta poze cu mancarea asta delicioasa? tu stii ca e ora 22.20 si mie-mi ploua-n gura?

    off... leapsa rezolvata. pup fata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce sa zic, am admirat pozele ca pe niste picturi, si, God, ce pofta mi s-a facut! bucataria italiana ma facineaza, cred ca e cea mai buna; preparatele lor de carne, semi-cruda si putin afumata, yummy, ca sa nu mai vorbim de paste...sys

    RăspundețiȘtergere
  3. Multam de pontul cu magazinul. Nu stau in Militari dar vad eu cum ma orientez sa ajung sa cumpar ceva.
    Magazinul e deschis si sambata? Sau duminica? Iar in timpul saptamanii - pana la ce ora?
    Ufff, mi-au facut cu ochiul pastele din foto :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Moaaaa, tre' sa ajung in Militari!
    Adresa, va rugam!
    Apropos, prima data e la mine de fiecare data.
    Inca mai sunt la faza de experimentare.
    Par egzamplu, de maine incep sa experimentez un Nikon d90.

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu done daca n-ai vazut deja ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. De lepşe vă arde pe canicula asta? N-aveţi de lucru? Puneţi mîna şi la plajă cu voi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Leapsa facuta mai demult... am primit-o de la Marmotzica... deci uite http://thoughtsbyada.wordpress.com/2009/03/27/marmotele-joaca-leapsa/

    Pupez!

    RăspundețiȘtergere