"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

luni, 24 martie 2008

S-a deschis sezonul


Dupa o binemeritata mini-vacanta (da, am chiulit vineri pentru ca minunatul meu serviciu la stat mi-a dat cado o zi libera de ziua mea), m-am intors azi cu ceva lehamite la birou. Am fost impresionata de numarul mare de spam-uri adunate in mailul de servici si desi de obicei dau delete fara sa clipesc, azi am avut curiozitatea copilului care nu are ce face si baga degetele in priza, asa ca m-am uitat si eu atenta la mesajele respective. Trebuie sa recunosc ca m-am simtit ushor frustrata si discriminata ca femeie pentru ca 99% din mesaje (mai putin cel cu "get your replica Rolex") sunt adresate barbatilor: "Have a 9 inch pecker and open doors and legs every night" (asta imi pune doua probleme: de ce doar noaptea si cum asa open doors, e ca in bancul ala cu "look! no hands" ghici cu ce am batut la usha???). Ushor, ushor am ajuns la concluzia ca, totusi, desi adresate barbatilor, mesajele astea sunt bune pentru femei! "Satisfy your woman with your enlarged tool" spune unul. "Leave her wanting and horny for more of you" te imbie altul. Cel mai mult si cel mai mult mi-a placut titlul "The chronicles of my pussy conquest" care m-a dus cu gandul la o combinatie intre The Chronicles of Narnia si 1942: The conquest of Paradise. In plus, mesajul "Take her in 100 different positions, everything is possible when you are 9 inches long" m-a pus pe calculat (cat o fi, oare, 9 inchi?). Pai, pentru a transforma inci in centimetri inmultiti cu 2,54, daca vreti sa transformati picioare in metri (hehehe!) inmultiti cu 0,31, iar pentru cine vrea sa mearga mai adanc, pentru conversia incilor cubi in litri, se inmulteste cu o,o2!
Printre toate prostioarele astea, gasesc si singurul mesaj serios al zilei "Acest mesaj nu este SPAM! Sezon deschis la renovari", intru curioasa (desi eu mi-am renovat anu trecut) si citesc: Comanda in perioada afisata produsele la promotie de pe www.sculesiunelte.ro si vei avea parte de multe surprize.

Cu stima,
Echipa
www.sculesiunelte.ro


Un comentariu:

  1. Foarte entertaining blog-ul tau! Ai talent, indiscutabil! Am citit absolut tot, chiar daca sunt practic ingropata de dosare in propiul meu birou. Eh, si ce daca? Pot sa dorm aici, nu? Probabil o sa ramai surprinsa pt ca nu am mai vorbit de o vesnicie. Scrie-mi pe mail daca ai timp (sto_mihaela@yahoo.com). Te pup, Miha (nepotica ta :))

    RăspundețiȘtergere