"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

luni, 7 aprilie 2008

The bitch is back

Desi sunt in continuare amortita si somnoroasa din cauze de vreme+astenie+diverse, am realizat ca din cauze de apatie, saptamana trecuta am ratat sa scriu despre cateva subiecte de mare valoare si de ridicat interes social si cultural.
In primul rand, in spiritul romanesc de a comenta exclusiv in termeni de rahat tara in care traim, de a carcoti atotstiutor, de a tzatzai negativ din cap strangand nasul ca si cum am avea un kkt sub el, trebuie sa fiu de acord cu sutele de ziaristi de mare valoare profesionala, cu zecile de analisti (prima parte a cuvantului fiind f semnificativa, in viziunea mea, exact de acolo scotandu-si ei genialele idei) de pe la televizor: summitul NATO a fost un esec, un rahat, o mizerie, Baselu e un bou, Bush un papitzoi, nevasta lu ala din Azerbaijan o curva ordinara, bla bla etc etc. Da, NATO mi-a dat peste cap existenta, si eu am fost extrem de afectata, am fost gata sa ma transform intr-o anarhista din numerosul grup de 50 de ametzitzi ruptzi la gioale de militzieni, ca i-a mancat la hemoroizi sa manance mushtar pe paine printr-o hala de la Timpuri Noi. Cum, de ce? Nu, traficul a fost super ok, chiar nu m-am incurcat, din contra. Da, si curatenia a fost vizibila, m-am bucurat de magnoliile inflorite in rigole. Da, am fost incantata sa aud de atatea ori spus la Euronews Bucharest, Romanian President Basesque, sa vad imagini f frumoase (uimitor, chiar se poate!) din avion cu Casa Poporului. Dar, buey, nene!!!!! Am vrut sa-mi comand vineri mancare chinezeasca de la un restaurant care imi place mie mult si mi-a zis fata aia la telefon: ne cerem mii de scuze, nu luam zilele astea comenzi in Militari, din cauze de NATO! In concluzie, din punctul meu de vedere, summitul a fost un rateu, un rahat, o povara pentru bucuresteni. Huo!
*****
Al doilea subiect de mare interes si senzatie al saptamanii trecute: Simona Sensual este insarcinata!!! Prima mea intrebare: O fi al ei? E, sa incetez cu rautacismele astea. Tatal copilului este nimeni altul decat eternul iubit al blondei, celebrul Maharu! Cum care celebru Maharu? Ala pentru care si-a pocnit Simona BMW-u de trei ori intr-o zi asta vara urmarindu-l. Asta vara cand ei erau despartiti si lu Simona tocmai ii daduse papucii si Leo de la Strehaia si ea il vroia inapoi pe Maharu si el avea pe altcineva si ea era sa moara de-a dreptul din dragoste (nu pentru ca e o retarda cu un semi-neuron ametit in capshorul ala blond cu buze umflate de silicon si nu stie sa conduca, ci pentru ca ala cu Dacia si ala cu Audi pe care i-a pocnit ea se aflau aiurea in drumul ei, la naiba!). Ma intreb cu ingrijorare cum ii va afecta acest lucru superba cariera, stiu ca anul trecut si-a umflat curul cu silicon ca sa-si schimbe imaginea, oare isi va asuma riscul de a purta burta umflata si celulita de rigoare sau va purta copilul intr-o eprubeta, ca a auzit ca se poate?
*****
Last, but not least, am gasit pe Hi5 un grup foarte interesant, "Barbatii care refuza sexul"! Dupa cum spune descrierea grupului, membrii lui "s-au saturat de imaginea pe care si-a dobandit-o barbatul de-a lungul timpului, si anume acea de animal sexual idiot care atunci cand vede o femeie (capra, oaie sau alte fiinte de gen feminin) isi coboara inteligenta in chiloti (daca poarta asa ceva)". Pai, mai baieti, mai, daca nici de asta nu mai sunteti interesati, noi ce nevoie sa mai avem de voi? (in afara de deschis capacele la borcane si de luat lucrurile de pe rafturile de sus unde nu ajungem noi). Putin speriata de amploarea pe care aceasta idee ar putea-o lua, am studiat mai profund problema. M-am linistit si relaxat dupa ce am aflat ca grupul a fost infiintat de un an si ceva, cu toate astea, membri asociati sunt doar doi si nu exista subiecte de discutie. Ma gandeam ca dragii de ei or fi ocupati sa baleasca pe dupa curul vreunei panarame sau s-or labi prin baie cu posterul Nicoletei Luciu.

Un comentariu: