"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

miercuri, 5 august 2009

My life according to ... U2

Tot în categoria "de relaxare", poveşti care mă trag tot mai tare spre concediu, m-am amuzat şi detensionat aseară, la iniţiativa Antoanetei, cu nişte întrebări şi răspunsuri. Nu e o leapşă, dar a fost un exerciţiu atât de amuzant, mi s-a părut că răspunsurile mi se potrivesc atât de bine, încât vă recomand cu plăcere.

Folosind doar titluri de melodii ale unui artist sau ale unei trupe, răspunde la următoarele întrebări. Încearcă să nu repeţi titlurile. E mult mai greu decâ îţi închipui!

După ce în copilărie am dat spectacole cântând la spray din repertoriul Corinei Chiriac, apoi am dansat în sufragerie, pe coregrafia proprie, pe muzica lui Michael Jackson sau a Madonnei, a apărut în viaţa mea, pe la 14 ani, o trupă a cărei muzici mi-a intrat definitiv în sânge. M-am îndrăgostit pe melodiile lor, am plâns, am dansat, am fost fericită, am iubit şi încă le mai fac şi acum. Trupa asta e U2.

Pick your Artist
U2

Are you a male or female:
Babyface

Describe yourself:
Hold me, thrill me, kiss me, kill me

How do you feel:
Some days are better than others

Describe where you currently live:
Where the streets have no name

If you could go anywhere, where would you go?
In God's country

Your favorite form of transportation:
Fast cars

Your best friend?
Sweetest thing

You and your best friends are:
Until the end of the world

What's the weather like:
Fire

Favorite time of day:
Twilight

If your life was a TV show, what would it be called:
Who's gonna ride your wild horses

What is life to you:
The unforgettable fire

Your relationship:
A man and a woman

Your fear:
Numb

What is the best advice you have to give:
Pride (in the name of love)

Thought for the Day:
Sometimes you can't make it on your own

How I would like to die:
Another day

My soul's present condition:
Wild honey

My motto:
Love rescue me


Au trecut mai bine de 17 ani de când i-am auzit pentru prima dată, au trecut şi ei de 50 de ani, cu toate astea, sunt mai tineri ca niciodată în sufletul meu, iar muzica lor mă va bucura întotdeauna, deşi de atunci au mai apărut multe trupe care îmi plac, nenumărate melodii care mă încântă.

9 comentarii:

  1. asta a fost un exrcitiu de vointa si memorie ... pentru mine e imposibil de completat un astfel de chestionar :) dar U2 a meritat stradania asta a ta

    RăspundețiȘtergere
  2. Oho!!! si actualul album e Magnificent! pentru U2 always Love :)

    RăspundețiȘtergere
  3. My all time favourite e "Bad", exorcizam toti demonii din mine în Club A când se îndurau sa o puna (asta si James "Lose Control":) Sincer dupa "Zooropa" nu prea ma mai entuziasmeaza, s-au mai comercializat si se repeta. Cum spui si tu, am mai facut si alte descoperiri muzicale pe parcurs, dar în adolescenta eram topita dupa ei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Haaaaaaaa! Am facut si eu :)
    Fur ideea :)
    Am facut cu DM :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Rhodi, n-a fost deloc greu, că am fiecare melodie şi fiecare vers bine întipărit în cap :)

    Maria, mi-e sufletul mi-a rămas la The Joshua Tree şi Achtung baby, deşi am muuulte care mi-au plăcut şi îmi plac şi din celelalte.

    Anto, şi eu exorcizam demonii pe James :)) Pentru U2 am toată înţelegerea :)

    Sabbra, e bestial ce ai făcut!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. mda, de abia acum incolo ma pot numi si eu fana..geniala idee lialia

    RăspundețiȘtergere
  7. Am făcut și eu, săr'na. Mai vreau idei de-astea luminoase.

    RăspundețiȘtergere
  8. lialia ti-am predat stafeta la 'povestea blogerilor'

    RăspundețiȘtergere
  9. Pen'că ai molipsit-o pe Cris, şi ea pe Sonia, şi Sonia pe mine, depun aici rezultatul muncii mele, să trăiţi!

    http://dienusha.blogspot.com/2009/08/leapsa-muzicala-xd.html

    RăspundețiȘtergere