"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

vineri, 12 martie 2010

Look me in the eyes!

Pentru că în ciuda mizeriei de afară eu azi am vrut neapărat să mă simt primăvăratecă, am îmbrăcat la repezeală dimineaţă un tricou care nu e chiar până în gât. Nu că ar fi cu decolteu până în buric. Dar se vede treaba că şi domnii de la mine de la job simt aerul de primăvară. Aşa că am avut nişte discuţii foarte interesante azi. Mai greu cu uitatul în ochii lor. Şi tocmai azi, uite despre ce produs magic aflu:



Weekend jucăuş, dragilor!

22 de comentarii:

  1. fooooarte mișto, o recomandăm și altora... pentru că merită :))
    pupici, weekend de vis și ție!

    RăspundețiȘtergere
  2. Intelege-i pe domni, ca a fost o iarna crunta cu fete foarte gros imbracate si foarte acoperite...(Glumeam)
    Ideea clipului e bestiala...
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am dat de blogul tau rin "Fuck you tovarasi" Mi-am bagat si eu nasul pe ici pe colo si avand in vedere ca imi place hop cu el pe blogroll. L-am pus si pe cel extins cu fotografia ta de la profil.

    RăspundețiȘtergere
  4. Suuuuper tare!Asta.,macar pt un timp,apoi coboara la cei naturali! :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Karma, thanks :)

    Dush, la marele fix :D

    Lav, Ginuța, Terra, imaginația și umorul nu au limite :D

    Erys, dar mie îmi plac domnii!!! Mă amuză că își pierd privirea în decolteu, zâmbetul și privirea "aia" e neprețuită :)))

    Rodica, adevărul e că dacă nu coboară privirea măcar o dată, ai o problemă ca femeie :)) Părerea mea :D

    Dacic Dracon, bine ai venit și bine m-ai găsit :) Mulțumesc de adăugare, o să dau și eu un ochi la tine.

    Lupule, ai cui? :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Iuuuui....deci e clar. De acum toate fetele astea dotate...si femei de afaceri ar trebui sa-si monteze o pereche de ţâţe pe frunte..haha.

    Să mă anunţi şi pe mine când faci pasul ăsta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mami, daca-mi dai un cap in gura pot sa spun ca m-ai tinut la sanul tau?

    RăspundețiȘtergere
  8. Aia de pe frunte....Ca nu prea semanau cu ce avea fiecare in mod natur.
    Poate fi considerata si reclama inselatoare, la un moment dat.

    RăspundețiȘtergere
  9. Stewardezu, prefer fără țâțe în frunte, că am ochi șașii :))))

    Paul, mi-ai adus aminte de un banc. Unu îi spune iubitei lui blonde: pisi, vreau să ți-o trag între țâțe! Blonda: între țâțe și ce? :)))))

    Lupule, ba eu tocmai la asta m-am gândit, că sunt făcute în funcție de ce are fiecare natural: mere, pere sau bretele :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Mah, mie mi s-au parut facaturi. Nu vreau sa dezvolt si sa ma leg de faptul ca vine tomnai de le frantuzi.....
    Da' deh, te gandesti si la asta, nu-i asa?
    Par egzamplu, uite la chinezoaica aia cu coarne in frunte. Aia da! originalitate 100%.

    RăspundețiȘtergere
  11. Marion Cotillard!!! Scuze de offtopic, dar imi place de ea de cand am vazut Jeux d'Enfants, un film atat de tare cum nu credeam eu ca pot fi filmele frantuzesti :))

    RăspundețiȘtergere
  12. am citit de-abia acum chestia cu betia si mi-am adus aminte de vreo doua legate si de tine! prima, de 1 mai la mare, la neptun cind tot vroiai sa mi-l furi pe florin, in timp ce eram la baie (te rog, fara suparare, mi-aduc aminte cu placere, ce feelinguri). in holul unui hotel, dacia sau dunarea, nu mai stiu, betie generala, doors cinta, gutanu se tira pe sub covorul din holul hotelului, stinga se pisa in camera, raluca boldisor tocmai ce-i trasese o palma unui mangaliot in bowling, lili a lui bebita (grasu) vroia sa-l imbirlige pe un scotian sau olandez, femeia de servici' matura peste mine si peste florin si ne striga sa plecam dracu in boscheti... delicios! tu aveai codite rosii si erai foarte dragalasa! iti rideau ochii! mi-aduc aminte perfect fata ta!
    peste citiva ani am ajuns pe la un bairam de-al tau pe la bloc prin militari sau drumul taberii, parca! mi-aduc aminte afisele de pe peretii camerei tale (semana f mult cu ce era la mine). aveai unele si pe sifonier, iar fratele tau era rupt de beat. mi-l aduc aminte cum statea in fund pe jos cu capul plecat bagat intre umeri. si era f slab! deci chiar ne-am intilnit cel putin de 2 ori!

    RăspundețiȘtergere
  13. Hahaha, Gabi!!!! Ținând cont că eu eram cea îndrăgostită dar nebăgată în seamă prea tare de Florin, că ne știam deja de aproape 2 ani și nu înțelegeam de ce nu se materializează nimic (am aflat pe la 21 de ani hihihihihihi), în schimb se combinase serios cu tine (DE CE EA? DE CE EA???), trebe să-ți spun că am memoria mult mai bună :p Cronologic, întâi ați fost la mine la petrecere (eu eram a 10-a, voi a 12-a) și nu știu de frate=meu, dar eu când v-am văzut împreună m-am îmbătat înfiorător, asta se întâmpla în martie, apoi am fost de 1 mai la mare și da, era la Dacia :D Când au rămas fără oglinzi pe pereți, fără mese în recepție. Da, aia a fost una din cele mai profunde și haotice și distrugătoare beții generale la care am participat vreodată :)))) Și daaaaa, atunci ne-am uitat noi cumva urât una la alta și ne-am scuipat din priviri ca pisicile, așa încât domnu Florin a făcut să nu ne mai întâlnim după aia. Iar eu m-am mai revăzut cu el după ce v-ați despărțit voi, după vreo 4 ani să fi fost? Hahahahaha, ce mi-ai răscolit amintirile :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Mraturisesc, cind vad tite nestrunite ca se joaca pa sub bluza ma apuca asa ceva la lingurica. Oi fi io mai sensibil, da nu pot sa ma stapinesc si nici nu vreau!

    RăspundețiȘtergere
  15. au fost 6 ani! si noi ne-am cuplat prima oara de 1 maiul acela. iar la baieramul tau stiu ca eram deja impreuna! oricum nu conteaza prea tare. a fost frumos!

    RăspundețiȘtergere