"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

joi, 30 septembrie 2010

Caut stăpân pentru două pisicuțe superbe

Dragii mei dragi, am mare nevoie de ajutorul vostru. Din toate problemele de rezolvat înainte de plecare, una din cele mai importante e și una din cele mai delicate. Și eu și gagicu suntem mari iubitori de animale și avem pisici. Eu am reușit să-l dau spre adopție pe Miqui părinților mei, care mai au o pisică și doi câini. Dar acum căutăm un cămin pentru cele două pisici siameze ale lui. Didi și Zeka sunt frați, au aproape 4 ani, sunt castrați, foarte bine îngrijiți, foarte legați unul de celălalt, și de aici, foarte cuminți, pentru că își petrec timpul jucându-se împreună, nu făcând prostii. Amândoi sunt foarte iubitori, dar nu genul care ți se suie în cap, Didi mai îndrăzneț, Zeka un pic mai sfioasă. Nu își fac nevoile decât la tăviță, mănâncă doar croanțe, miaună foarte rar. Pentru că sunt atât de legați unul de celălalt, se joacă, mănâncă, dorm împreună, nu sunt bătaie de cap chiar dacă sunt lăsați mai mult timp singuri acasă, de aceea ne dorim să îi dăm pe amândoi împreună. Periați o dată pe săptămână, nu lasă mult păr. Noi când plecam în vacanțe trecea cineva o dată la două zile să le schimbe apa, să le pună mâncare și eventual să le schimbe nisipul. Dar nu am avut vreodată probleme cu ei, deși am fost plecați și 3 săptămâni.

Din păcate, chiar nu există posibilitatea să-i luăm cu noi la plecare, de aceea trebuie să le găsim cămin în următoarele două săptămâni. Dacă vă doriți iubirea, afecțiunea, drăgălășenia a două animăluțe cu adevărat speciale, vă rog ajutați-mă să ne găsim liniștea că Didi și Zeka au un cămin frumos. Nu e nevoie de mult spațiu, până acum au stat în apartament cu 2 camere, nu ne-am împiedicat niciodată de ei. Au nevoie doar de puțină afecțiune. La adopție vor veni însoțiți de toate cele necesare: tăviță, nisip, vase de mâncare și apă, perie, mâncare bună pentru cel puțin 6 luni. Cu speranța că voi găsi un stăpân pentru ei, vă mulțumesc că îmi sunteți alături. Aștept un semn de la voi sau de la oameni interesați.




8 comentarii:

  1. Dacă aș fi mai aproape, chiar aș căuta o soluție, LieLie!
    Îmi este, deja, dor ce urmează să faci.
    Din tot sufletul îți doresc să-ți fie foarte bine!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si cum s-ar descurca la schimbare de locatie si de stapan?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ginuța, îți mulțumesc! Te pupez tare tare!

    Octavian, sunt animăluțe sociabile, au intrat în contact cu mai multă lume, ca orice alt animal sau chiar om, ar fi mai dificil la început, dar sigur se vor adapta. Le va fi mult mai ușor dacă sunt împreună.

    RăspundețiȘtergere
  4. Rasfatata noastra ii teritoriala foc si refuza sa se apropie de orice alt animal, desi cu oamenii n-are nimic, din contra.

    Am dat si eu pe twitter si facebook poate cine stie ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Succes. Sper sa gasesti pe cineva care sa le iubeasca si sa le ingrijeasca. Din pacate imi este imposibil sa le iau.

    RăspundețiȘtergere
  6. acum le-as lua pe amandoua daca nu as fi atat de departe de tara. cu ocazia asta, mi-am amintit de Mica mea, pe care am lasat-o cu ai mei (ca si tine) la plecare. s-a adaptat urgent si o duce chiar mai bine decat o ducea cu mine. sper sa le gasesti stapan/a pe masura!! te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. In aceasta perioada este destul de greu sa gasesti stapani puiutilor sau animalelor de rasa abandonate pe strazi, nu cred ca va fi usor sa gasiti nici pentru cele doua pisici. Mai ales termenul (2 saptamani) este foarte scurt, ar fi trebui sa va ganditi la ele din momentul in care ati stabilit plecarea.
    Succes pisicilor sa ramana in siguranta, dar poate va ganditi sa le luati si pe ele totusi. Nu stiu unde plecati, dar procedura e relativ simpla si nu sunt f multe tari cu restrictii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Raluca, mulțumesc, am rezolvat, zilele astea le duc. Chiar nu se pot lua, de aceea am dat anunțul, nu ca să le abandonăm.

    RăspundețiȘtergere