"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

marți, 21 octombrie 2008

Mi-am mai gasit o casa :)

Dragilor, cu ceva mandrie spun ca mi s-a facut onoarea de a fi invitata sa scriu si pe un blog de varsat frustrari politice si de dat cu bata peste ochi, macar metaforic. Asa cum faptul ca un prieten drag mi-a spus ca pentru el eu sunt un personaj credibil, asa si invitatia de a scrie acolo m-a indatorat. Care sunt datoriile astea? Pai, sa incerc sa fiu in continuare sincera, sa am si mai departe convingeri si pareri personale, sa fiu aspra, dar severa si mai ales, sa nu uit ca in tot rahatul in care traim, avem ceva ce ne poate salva cat de cat: simtul umorului. Desi recunosc ca in acest moment simt cum m-au lasat toate sperantele si gandurile bune, in acelasi timp va spun si ca detest Mioritza si vorba romaneasca "maine poate fi mai rau". Si in nebunia mea si in optimismul stupid, inca mai visez la "maine poate fi mai bine". Daca va place ce cititi aici, va invit cu drag sa cititi si acolo. De inceput, mi-am facut o prezentare. Sper sa va placa. Multumesc.

5 comentarii:

  1. :) Talu mana, domnu cu sabotatul :) Sper sa ma mai citesti si pe acolo :p Ca subiecte de texte din pacate tot am :((

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu care vroiam sa ma angajez la elsa. pe prima ta sefa am cunoscut-o acum cativa ani. am lucrat cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. @anonim: hmmm, prima mea shefa a fost pe la One Communication. A doua era prin presa. Elsa e super profesionista, super tare PR, dar dominatrix asa :) Not my type. In plus, are ceva probleme cu platzile, if you know what I mean :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Te-am citit si comentat si acolo, cand revin in tara cred ca te pun pe blogrollul meu

    RăspundețiȘtergere