"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

marți, 13 ianuarie 2009

Întrebări de leapşă

Am primit de la Dush o leapşă pe care trebuie să o onorez, că aşa e frumos :) O dau mai departe către Rhodos, Veronica, Mimi şi cui mai are chef de joacă. Se acceptă şi răspunsurile date aici :)

1. Ce îţi place să faci atât de mult, încât ai plăti pentru asta?

Păi, nici nu trebuie să mă gândesc, să hălăduiesc pe unde îmi place şi cu cine îmi place. Cu Frieda alături.

2. Dacă ai afla astăzi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?

Păi, mi-aş termina cărticica, aş mânca numai scorfeturi, aş râde mult mai mult (asta însemnând că aş sta hlizită tot timpul) şi aş face pe dracu în patru să mă văd cu TOŢI cunoscuţii întâlniţi până acum. Nu şi cu aia care nu îmi plac :D

3. Dacă ai câştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?

Dacă e vorba de dansat, ascultat muzică, umblat prin lume, mers la cumpărături, DA! Cu jobul ... să nu exagerăm :))) Dar mi-aş face o florărie de care să mă ocup.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din ţară? Care ar fi titlul articolului?

"Lia şi florile ei miraculoase" - cu şapoul: Faimoasă scriitoare LiaLia, simpatică vulpe la origini, a adus de-a lungul anilor milioane de zâmbete de fericire pe buzele celor care au primit flori din minunata ei florărie. Hahahaha, ce modestă suuunt! :))

5. Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funerară?

Dacă ar fi şi ea cu noi acum, sigur ar dansa pe mese cu un Campari Oranj în dreapta şi o ţigară în stânga :D

6. Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?

A trăit cum i-a plăcut şi tare i-a fost bine!

7. Cand erai mic ce le răspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei să te faci când vei fi mare?

Jucător de hochei. Şi doctoriţă ca să le fac altora injecţii.

8. Ce ai face dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?

M-aş apuca de afaceri tâmpite, fabrica de împachetat fum, laboratorul de împăiat animale de companie, hainele cele noi ale împăratului, orice doar să văd cât de tâmpiţi sunt românii şi pun botul.

9. Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?

"Vulpea ne-a iubit întotdeauna necondiţionat şi ne-a lăsat întotdeauna să alegem ce şi cum am vrut să facem şi să trăim. Şi acum împachetaţi-vă bagajul că plecaţi în jurul lumii cu ea".

10. Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, in ultima zi a vieţii tale şi să îţi iei un interviu, care sunt trei întrebări pe care ţi le-ai adresa?

Aş avea o singură întrebare: Lia, mai vrei o tură în roller-coster-ul vieţii? DAAAA!!! OK, dorinţă îndeplinită! :)

13 comentarii:

  1. florarie??? asta nu stiam despre tine :)
    foarte misto jocul, incitant!
    abia astept sa-l preiau :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Yeap, în afară de bistro-ul cu muuulte feluri de paste şi salate pe care să le construiesc singură, unde să am zeci de feluri de cafea buuună şi să se fumeze (cu o cameră bine aerisită şi pentru nefumători :p), da, mi-aş dori tare mult o florărie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. sa calatoresc :)
    2. mi-as scoate toti banii din banca si as pleca innconjorul pamantului primii 3 ani, apoi urmatorii 2 ani as sta cu cei dragi. si as renunta la a pierde vremea cu nimicuri :D
    3. normal ca nu :D mi-as cumpara repede un yaht (poate fi si unul mic si amarat cu 250,000 de lire) si as pleca la ce am descris la pct 2. dar o parte i-as investi intr-o casuta la malul marii ca sa am unde sa ma odihnesc si intoarce. asa si o alta parte i-as investi in ceva ce sa imi aduca un venit constant ca sa imi pot permite macar combustibilul si intretinerea 'barcutei' :))
    4. Nu stiu exact titlul dar mi-ar placea sa fie legat de caritate.
    5. Ca asa a naibii cum am fost, o sa imi duca lipsa dar ca nu o sa ma uite.
    6. A iubit viata
    7. Doctorita :)) cred ca toate fetele isi doreau asta :))
    8. Vaaaaii - stii ce as face? mi-as face vreo 5 asigurari de viata, ca inseamna ca mi-as face o multime de dusmani care ar dori sa ma vada sub piatra funerara de la pct 6 :))
    9. Ca am fost un om care si-a urmat visele oricat de imposibile ar fi parut.
    10. Intrebarile:
    1) ce moment ai vrea sa retraiesti?
    2) cui vrei sa spui ultimele cuvinte?
    3) care vrei sa fie imaginea cu care sa ramai din intreaga viata?

    PS: daca iti faci florarie, promit sa investesc intr-o gradina de trandafiri :d deci zi, ne asociem? vinzi tot ce produc eu :D

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa ma conformez cu leapsa ... intai caut in dictionar termenul de "leapsa" ca e nou pentru mine dar am prins ideea ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria, daaaaaa, ne asociem :D Dar aş vrea să fii de acord şi cu achiziţionarea unui câmp pe care să crească flori sălbatice, că tare îmi mai plac :)
    Rhodi, te aştept :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Later edit: pot sa modific o intrebare la pct 10?
    M-as intreba: mai dar Tiganul ala o fi vorbit serios cand a zis ca vine calare pe calul alb? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) Maria, pentru tine se face o excepţie şi ai dreptul la 4 întrebări! :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. camp cu flori salbatice sa fie, cu atat mai bine, less to work with them :D daca is maci si mai bine. rosii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Rezolvat leapsa in spatiul propriu :P

    RăspundețiȘtergere
  10. am preluat leapsa, si asa cum spuneam sub dusutau, ma ofer sa va dau bucati din soare prinse in florile de rapita

    o seara frumoasa pt o vulpe ce poate deveni polara daca frigul persista

    RăspundețiȘtergere
  11. Alo, fetele, treziţi-vă! N-o să vă spună nimeni cît mai aveţi de trăit, nici n-o să cîştigaţi de-ampulea milionul de euro şi nici pe prima pagină n-o să fiţi, că sunteţi prea deştepte.
    Scuzaţi intruziunea, dar am citit că visele astea perverse atacă ficatul. Şi-apoi, cineva tre să ia şi niscai dumnezei:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Hai, măi, Val, lasă-ne şi pe noi să ne răsfăţăm, să ne hlizim, că promit(em) că nu o să ne-o luăm în cap. Şi de murit tot când o vrea Dumnezeu ne-om duce :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ca tot veni vorba de Leapsa. Ai primit o insarcinare :D. IO-s curioasa ce gasesti pe acolo pe la tine .. vreo poza de la Viena cumva? :P

    RăspundețiȘtergere