"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

vineri, 27 februarie 2009

Cadouri de primăvară

Pentru că azi a ieşit soarele, mai e şi vineri, pentru că eu ştiu sigur că vine primăvara şi pentru că oamenilor dragi îmi place să le fac cadouri speciale, vă invit şi pe voi, dacă aveţi o mamă, o nevastă, o gagică, ba poate chiar şi o soacră pe care o iubiţi (m-aş mira, dar mai ştii?), să vă inspiraţi din câteva din frumoasele lucruşoare ce ies din mâinile Caterinei (sora mea prin alianţă).






Oglinzile sunt 50-70 de lei, cutiile 70-80 de lei, modelul şi culoarea la alegere. Pentru mult mai multe modele şi inspiraţii, puteţi să vă uitaţi chiar la ea pe blog. Şi de vă place ceva în mod deosebit, nu vă sfiiţi, daţi un semn, pe mail, aici pe blog, spune-ţi ce şi cum vă place şi în câteva zile aveţi un cadou frumos pentru cineva special. Cred că n-ar fi greu de trimis şi prin poştă, de doreşte cineva :) Eu vă mulţumesc oricum şi să primăvărăm cu bine!

11 comentarii:

  1. wow! super! acu tra sa mai gasesc si un destinatar:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc, fetele! Vă aştept cu comenzi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Io am votat! Minunate, minunata artista!! Abia le astept!!! Io ca io, dar mai ales copilele mele!! Multu mult si spor si inspiratie mai departe!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana, dear, pe 5 martie sunt gata :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Saru'mana pe obraz!! Vorbim pe 5 oricum!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am pus ochii pe oglinda 1, cu pisici :)) vreau 3 - am zis! vorbesc f.serios - chiar vreau. Saru'mina anticipat :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multzumesc tare, LiaLia mea, esti super dragutza :)).Am shi eu o veste buna: de luni incep sa-ti asamblez "lada de zestre", poti sa te dai pe piatza de maritat :))). Pup tare si mersi again.

    RăspundețiȘtergere
  8. Lavinia, eşti fff tare!!! Te rog dă-mi un mail cu număr de telefon, să stabilim detalii de culoare, cum îţi unde îţi aduc pisicele :) Îţi mulţumim muuuult!!! :) Mailul e la profil

    RăspundețiȘtergere
  9. Caterini, cu toată dragostea! :) Abia aştept ladaaaaaaa!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Vreau şi eu douăzeci şi două de lăzi de zestre pictate, dacă-mi faci discount, fireşte. Mîine la ora 7, la pasaj Universitate, unde-a fost ceasul. Să aibă motive de mărţişor, cu multe floricele roz şi ceva norişori pe fond bleu. Cu patru despărţituri la interior, pentru auricole şi ventricole. Că le dau la gagici. Una din ele e a ta.

    RăspundețiȘtergere