"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

marți, 24 februarie 2009

Mare problemă mare :D


Vă rog, ajutaţi o biată iubitoare de maşinuţa ei să găsească abţipilde cu floricele colorate pentru înfrumuseţarea fundului de Frieda! În curând o duc la scrubbing, pardon, la polish şi dupe vreau să o fac şi mai frumoasă prin aplicarea de floricele. Unde găsesc asemenea piese foarte utile unei maşini de gagică??? Please, help! Vă mulţumesc anticipat!

21 de comentarii:

  1. wow, da la tine chiar bate vant de primavara! Pai poti sa-ti faci tu designu', cum iti doresti, apoi te duci la neste baieti, ti le decupeaza din autocolant si ti le lipesc exact cum si unde vrei tu (pe masina):) asa e garantat ca nimeni nu o sa mai fie ca tine :D

    succes! sa ne arati si noua!

    RăspundețiȘtergere
  2. ma, eu habar n-am, da' pot sa ma interesez de un sticker imens cu "Atentie! femeie la volan!" :D

    PS: chiar credeai ca te iert?

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaca verde, mulţumesc de pont! Pun gagicu să deseneze :D

    Hanule, data viitoare când ne mai vedem, să iei metroul la întoarcere! Credeai că te iert? :p

    RăspundețiȘtergere
  4. pisu? vezi ca la baumax (daca aveti) sunt colante stickacioase cu tot soiul de floricele (transparente ca fond) bune de lipit inclusiv pe perete - io mi-am luat o creanga de cires cu multe multe floricele care se pupa minunat cu tema japoneza din camarutza si erau fro 40 lei...deci incearca acolo - is in zona unde au tablouri. si mai incearca si la ikea...azi am vazut ceva stickere cu 60lei..nush daca alea erau ce cauti tu...dar erau la sectiunea covoare...si aceleasi kekstii ca la baumax am mai vazut si in praktiker (brasov evident) dar ceva mai scumpe si mai mici ca la bau! asa ca spor. sau pune-o pe Cati sa deseneze ceva ca si asa e super talentata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dush, sunt revoltată! Nu avem baumax la Bucureşti! Da' o să caut pe la ceilalţi. Deşi cred că cea mai bună idee tot aia cu desenatul şi făcutul e :) Cati e o minune! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Gagicu tau deseneaza? Atunci pune-ti barem niste flori carnivore.

    RăspundețiȘtergere
  7. Anto, gagicu e grafician şi face nişte modele şi compoziţii de tatuaje geniale (ca cel de pe braţul lui sau berbecul de pe noada mea), aşa că îl pun la treabă :D Mă înnebunesc florile de cireş şi alea de lotus :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine, bine, da' s-alea carnivore sunt foarte dragute, pe bune. La cum e circulatia in Bucuresti, sunt muuuult mai potrivite. Hai Frieda! http://www.futura-http://www.futura-sciences.com/uploads/tx_oxcsfutura/comprendre/d/images/478/carnivore_intro.jpg

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, Anto, dar la cum arată, mârlanii şi ţopârlanii din trafic o să creadă că le arăt "ruşinea" :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. http://www.youtube.com/watch?v=hGXJDXhC_Dc&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  11. ete asa arata chestiile din bau/praktiker... http://adyna.dc.ro/dsc08914.jpg ( a se scuza luciul/blitz din poza...da nu mi-s apta sa-o trag frumos in poza la ora asta)

    RăspundețiȘtergere
  12. pup si eu...
    vorbeste de grafica cu cine stiu eu...si apoi iti fac autocolantele necesare...le faci asa cum vrei tu

    RăspundețiȘtergere
  13. Anto, mulţumesc pt dedicaţie :)

    Dush, arată superb! Dar sunt de pus pe ferestre diafane, ca ale tale. Trebe să gândesc ce model vreau pt curul bombat al Friedei :D

    Claaaaaauuuu!!! Pupez! Daaa, mă apuc de model şi te sun cum termin! Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Termină cu prosteala, eşti fată mare, la dracu! De flower-power îţi arde, cînd baba se piaptănă?

    RăspundețiȘtergere
  15. Lialia
    trebuie să recunosc, chiar ai o problemă! :) Auzi, să nu găseşti tu floricele de pus pe maşină! Uite, dacă te măriţi, o să ai sigur.

    PS: este un magazin mare de accesorii auto la intrare în Carrfour Militari.

    RăspundețiȘtergere
  16. mai baga tu un o floricica de "e" la carrefour.
    mersi!

    RăspundețiȘtergere
  17. Varanus, dacă nu mă prostesc eu, atunci cine??? E în faceri o nouă pagină de jurnal de blondă, aşa că fii pe fază :D

    Rahoveanule, vrei tu să mă vezi măritată :)))) Şi dacă mor o să am, aşa că mai bine din astea de lipit :D

    RăspundețiȘtergere
  18. LiaLia
    nu surioară, nu vreau! Eu enumeram variantele. E drept, la asta cu cai mascaţi nu mă gândisem, iar dacă mă...nu o..., înţelegi?

    RăspundețiȘtergere
  19. pai uite cum facem

    gagicul tau deseneaza ,eu le printez pe autocolant si le tai ,si treaba e si rezolvata.

    pastram legatura si te ajut cu cea mai mare placere, doar lucrez in domeniu printuri ,imprimari si nebunii

    RăspundețiȘtergere
  20. pui pe gagic sa dezeneze ,apoi imi trimiti mie fisierul,eu il printez si il tai in formele dorite,tu esti fericita si frieda plina de floricele

    pastram legatura ,ca doar nu degeaba lucrez in domeniul printuri,imprimari si alte personalizari.

    RăspundețiȘtergere
  21. Cica "Baumax in curand si in Bucuresti"(afis mare vazut in Otopeni),desi vad ca intre timp ai primit alte oferte mult mai interesante...

    RăspundețiȘtergere