"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

miercuri, 25 februarie 2009

Analiză blondă de întâmplări recente V

Dragă jurnalule, iar sunt eu. Blonda ta preferată, amanta lui Ţiţi. Care Ţiţi e secretar de stat şi mare om important. Ţi-am mai scris aici, aici şi aici. A, da, şi aici.

De câteva săptămâni sunt foarte supărată că nu mai pot merge la shopping în Italia. Pe de-o parte, de teamă să nu mă bată italienii pe stradă dacă mă aud vorbind la telefon cu Ţiţi, pe de alta, de frică să nu mă prindă românii să mă violeze până să apuc eu să le spun de mama lor şi de morţi şi de altele. Sunt fascinată de reacţiile ăstora de aici. Cică presa italiană ar fi de vină, că arată numai cazurile nasoale. Spre deosebire de media românească ce prezintă numai cazuri de olimpici la matematică, virtuoşi la vioară şi pian sau înalte figuri culturale. Aş face o glumă proastă şi aş spune că la Roma, cu 24% violatori români, stau chiar bine, la noi procentul cred că e aproape de 100%, aşa că ... Dar nu o să fac gluma asta. Sunt foarte foarte de acord cu castrarea violatorilor. Între două pietre, dacă e posibil.

Când să facă mare rating Realitatea cu transmisia specială de la faţa locului, unde cei maxim 100 de italieni xenofobi şi de dreapta (parcă e Noua Dreaptă varianta cizmă, ameninţă cu forţele iadului, după care se adună câţiva prăpădiţi cu chiloţi pe faţă, să nu-i recunoască mama la tv şi să nu-i mai lase afară) s-au adunat să protesteze „în masă” împotriva românilor, şoc şi groază şi breaking news! Noroc că sâmbătă a venit manichiurista acasă şi nu m-am mai dus la Plaza, că cine ştie ce goriloi îmi punea puşcociul la ceafă şi îmi făcea o percheziţie corporală de nu mă mai primea Ţiţi acasă! Mare scandal şi bătaie, sânge de voinic pe toţi pereţii. Iniţial nu am înţeles cum e cu domnul ăla, ori e infractor, ori e sportiv, ori e poliţist! Da’ mi-a explicat Ţiţi că e cumul de funcţii, cam cum sunt eu şi fostă studentă la Drept, şi fost-manechin şi actuală amantă de băiat bazat. Sunt foarte agitată de sâmbătă încoace, de când s-a descoperit că şi în România e violenţă. Plus clanuri mafioate. Că, la vremea lor, Nuţu Cămătaru, Fane Spoitoru, Gigi Boeru sau Caiac erau nişte prinţi care îi învăţau pe alţii cum e cu dansul şi bunele maniere.

Vai, l-am auzit pe domnul Predoiu cum vrea el să facă un serviciu secret şi la Justiţie. Adevărul e că numai nişte James Bonzi mai lipseau să pape bani mulţi degeaba pe acolo. Eu aş sugera să se facă un SRI din ăsta şi la Agricultură, Sport, Educaţie şi IMM-uri, că ce, ei sunt mai mici şi cu bube-n cap sau cum? Udrea ştim că are deja, dar la cât e de capabilă, ar merita două SRI-uri. Apropo, de Nuţi. Nu ştiam că le are şi cu alcoolul şi cu transformările mesianice! Probabil s-a molipsit de la Zmeus. Draga de ea vrea să includă în programul cunoscut sub numele „Drumul Vinului” trei localităţi din Buzău, judeţul său natal. Singura problemă ar fi că în localităţile respective se face preponderent ţuică. Dar, ţinând cont că ţuica se face cam din orice, inclusiv din boasca rămasă de la vin, eu cred că cei care se râd de ea sunt plini de răutăcisme. Oricum, cârnaţii de Pleşcoi merg de minune şi cu ţuica şi cu vinul. Deşi mai e şi vorba aia, nu e ţuica cum e vinu şi nici labă ca vaginu. Hâc!

Nu ştiu ce coace Băselus în ultima vreme, de tot are treabă cu ungurii. Pe principiul good cop, bad cop, ba le dă cu autonomia peste ochi, ba se duce să bage ceardaşuri şi porcării la Pomana porcului de Balvanyos. Eu cred că se plictiseşte îngrozitor de când i-a ieşit distracţia cu PSD+PDL=iubire şi acum face pe păpuşarul nebun încercând să combine UDMR-ul cu PRM-ul, ca alternativă viabilă la guvernul viabil actual. Singura lui problemă cred că ar fi faptul că ungurii au memoria mai lungă şi sunt mai ranchiunoşi ca românii şi din cauză că le-a dat cu flit astă toamnă, s-ar putea să primească şi el 7% NEM la alegeri.

Măi, jurnalule, măi, ce familişti sunt politicienii noştri, ai văzut? Mai întâi a fost Berceanu, care a aruncat-o pe aia cu menage a trois-ul între PSD, PD-L şi PNL (deşi după mutra lui de pişicher cred că el e mai mult adeptul sexului în 3, nu a menajului în 3). Păi, cam vorbeşte gura fără tine, măi, bărbiţă de a doua zi. Că poate ai uitat că din motive de baroni şi interese, e cam vorba de penis captivus în propoziţie. După el, s-au trezit alţi doi virili, Bogdan Olteanu şi Cezar Preda să se jure şi înjure în neveste. Din cauze de întârzierea missei Anastase! Sper că nu e vorba de o întârziere pe termen lung de care se simte cu musca pe căciulă vreunul din juni. Am vrut să fac puţin mişto cu Ţiţi, dar prostul s-a zburlit tot cum că n-aş fi eu chiar cea mai potrivită catetă să vorbesc de triunghiuri. Pentru asta, i-am dat un vot de blam şi a dormit pe canapea vreo câteva zile până şi-a dat seama că eu sunt de fapt ipotenuza din ecuaţie.

Dar de departe cel mai activ în ultima vreme e domnul prim ministru. Cum a dat el afară, fără mamă, fără tată, băutori de cafea şi femei gravide, ca să facă economie! Şi cum şi-a adus repede aminte de familie, prieteni şi obligaţii angajându-şi în loc cunoştinţele. Păi, tu ştii câtă bătaie de cap implică toate rocadele astea? Dar cel mai drăguţ şi mai amuzant rămâne secretarul lui personal. Eu când l-am văzut prima dată, am crezut că e un copil din ăla geniu, de a terminat şi 3 facultăţi până la 14 ani. Şi când colo, ăla micu e de fapt Peter Pan, pe care prim-ştrumful ţării îl ţine aproape, pe de-o parte pentru că da, există unu mai mic decât el, pe de altă parte, pentru că îi aduce aminte de copilărie. În plus, are acces şi la praf de zâne care, în caz de nevoie, te ajut să zbori, şi ştie şi cum e cu lupta împotriva piraţilor.
E, şi cam atât pentru azi, jurnalule. Mă duc la spa, că nu se mai poate. Te pup cu drag, Eu.

28 de comentarii:

  1. Draga jurnal, draga blonda,tovarashi,
    eu va ...stimez...sa stiti!
    Cu aceasta ocazie, de fiecare data cand blonda scrie, de cealalta parte a monitorului, alta blonda, afla.
    Recunosc...esti printzipala mea sursa de noutati politice.
    Am zis!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sabbra, decât manipulată de ziare, mai bine ameţită de o altă blondă :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ok, sper sincer sa nu va suparati pe mine, nu sunt blonda si nici blond, dar mi-am permis sa citesc si eu postarea. Imi place abordarea si detest si eu realitatile prezentate. Cu iertare si respect Cosmin.

    P.S. LiaLia nu am uitat de postarea despre templieri, cat de curand am sa o postez.

    RăspundețiȘtergere
  4. poza cu porcii made my day...politica romana in imagini

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei, Daquinus, bine ai venit! :) Nu e vina ta că nu eşti blond :))) Şi nu facem discriminări de culoare aici :D Obişnuiam să comentez şi analizez pasional şi din suflet ce se întâmplă (deh, politica şi realităţile sunt boală grea). Până mi-am dat seama că îmi făceam rău şi dădeam în crize de bilă. Aşa că mă deghizez din când în când în adorabilul personaj blond, care poate spune orice, că i se permite :D Te mai aştept pe la noi :)
    P.S. Te tot pândesc cu templierii, să ştii :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Karma, aveam şi cu pisicuţe, dar nu se pupa cu personajele, tocmai :)

    RăspundețiȘtergere
  7. oare cum de pana acum doi-trei-patru ani nu se vorbea de romanii din italia...???Atunci erau buni...sclavi pe plantatii....Acum de cand cu problemele economice "nu mai este buni"...
    Ce sa-i si faci.Sa nu uitam ca Italia s-a dezvoltat in mare pe baza muncii la negru.Aveam la un moment dat un post despre acest subiect.
    Lia daca te deranjeaza ca am dat link sterge commentul. Perosnal nu as merge in Italia nici sa imi dea cineva bani.Mai bine ma duc in Botswana :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @zuPPazThaR - În Italia e la fel de fain si de nasol ca întotdeauna, am fost în mai 2008 cu mama, dupã tãrãsenia cu Mailat si scandalurile cu gunoaiele, la Roma si chiar la Napoli, putin cu teama sa nu fim luate la rost ca suntem romance. Oamenii au fost tot timpul amabili si zambitori, desi vorbim italiana amandoua si asta le putea da de banuit:) Unii s-au limitat sa remarce ca parem spaniole sau brazilience, altii ne-au intrebat cu multa discretie care-i situatia romilor la noi si cine sunt de fapt, ca ei nu prea pricep. Italienii nu sunt toti macaronari care fac afaceri cu dresuri in Romania. Am vazut si romani la tot pasul, nu era asa in 2003, cand am fost ultima oara. Multi oameni muncitori si la locul lor, un tip din Timisoara chiar ne-a spus ca el nu prea are de-a face cu romanii, o fata ne-a vorbit ea in romaneste într-un magazin, fiindca noi n-o dibuiseram. Oamenii de bun simt se iau dupa ce vad cu ochii lor, nu dupa presa de scandal.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Lia, la Catavencu te-ar plati sa scrii jurnalul:) Noroc cu tine ca mai aflu ce se intampla pe piciorul de plai, ca gura de rai...de canal ajunse. Iar la stiri pot afla numai ca a tras cineva...si se fac cercetari sa aflam cine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Antoaneta...si tot nu as merge in Italia sau in Spania...Am lucrat peste 1 an intr-un Petrom si crede-ma ca pana tunci nu am putut crede ca unii oameni pot fi atat de nesimtiti.
    Serios vorbind, as merge in multe alte locuri mai putin atinse de estetica decat Italia. Si sa nu imi spui ca nu trebuie sa generalizez...pentru ca aveam (minim)2-3 autocare pline cu romani zilnic...Si dupa 1 an cu riscul de a-mi pierde slujba ii injuram in fata. Deci acei romani care vin de acolo si se comporta exemplar sunt exceptiile care confirma regula.
    Cat despre ce fac italienii cu romanii am explicat ideea. Am fost o carpa buna pentru cativa ani de praf si mizerie.

    RăspundețiȘtergere
  11. Zup, în primul rând, poţi lăsa orice link la mine pe blog :) Dar dacă mă înveţi şi pe mine cum să fac link dintr-un cuvânt, să nu pun toată polologhia. În al doilea rând, nebunia în Italia a existat şi înainte, diferenţa era că înainte de intrarea în UE se vorbea mult de prostituatele românce, care mai mult de un sifilis nu făceau rău. Sunt şi mulţi români care muncesc demn şi pe bani acolo, pe restul nu ştiu ce i-a mânat acolo, mirajul unui câştig mai rapid, chit că pe plantaţie, ideea că acum stau în străinătate, chiar nu ştiu. Şi nemţii au avut problemele lor cu turcii, de exemplu. Problema românilor, în absolut orice ţară ar fi, cred eu că e că nu reuşesc să se lege, să facă o comunitate serioasă, cu reprezentanţi, cu tot ce trebuie. Să ştii că eu nu pot să-i condamn pe italieni, şi eu aş reacţiona aiurea şi aş blama o comunitate întreagă dacă, de exemplu, ar veni dintr-odată fff mulţi chinezi şi aş auzi de multe cazuri de violuri făcute de chinezi. Şi presa şi politicienii sunt de vină, una peste alta, nu e bine. Eu cred că efectele negative UE şi ale aşa-numitei globalizări încep să-şi arate colţii.

    RăspundețiȘtergere
  12. Anto, la Caţavencu de acum câţiva ani, ar fi fost o mare onoare şi aş fi crescut în ochii mei (hihihihi) dacă aş fi ajuns să scriu. Acum prefer să o fac aici :) Dar am roşit de încântare la ce mi-ai spus :D

    RăspundețiȘtergere
  13. LiaLia
    Tuti e acelasi cu Titi sau ai schimbat "doctrina"? Politica, evident

    In afara de Peter Pann a venit si Alice. Who the fuck is Alice? Cea din tara minunilor, Romania. Nepotica. Sau sa ii zicem Degetica ca sa rimeze! (cacaofonie necesara)

    RăspundețiȘtergere
  14. Rahoveanule, nu ştiu ce vrei să insinuezi, nu există nici un Tuti în viaţa mea, doar boul de Ţiţi :))) Da, ne umplem de personaje de poveste, că de Bulă ne-am cam săturat :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Va rog sa o ajutati pe Antoaneta sa iasa din gura de canal in care a ajuns. Mai ramane sa aud ca Eminescu a fost o curva si ca s-a inventat hartia igienica cu tricolorul. Chiar nu a mai ramas nimic sacru pentru voi? Scurtcircuitati limba romana ca sa pareti superiori si destepti, acele versuri se constituie intr-una din cele mai sublime definitii ale Romaniei. Nu o iubiti, nu o cunoasteti, i-ati devenit chiar dusmani.
    Scuze Lia, dar nu pot sa trec peste acele randuri, complimentul pentru tine nu poate sa ascunda blasfemia comisa.

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu aş sugera să se facă un SRI din ăsta şi la Agricultură parca si vad niste filme beton: Din lanu' de promub with love sau Stiuletii are forever. Asta ca sa nu mai vorbim de Prasesti another day

    Udrea ştim că are deja, dar la cât e de capabilă, ar merita două SRI. ihi, unul pentru fiecare tzatza. plus un grup de spionaj intern (ca se mai lasa cu varsari de sange in fiecare luna, e multa violenta in romania), si unul de contraspionaj, ca stii niciodata ce vine din spate si, mai ales, ce diametru si lungime are. si nuti nu e bombonel sa duca la tavaleala

    RăspundețiȘtergere
  17. Ingeras....chiar nu te inteleg. Sau poate nu ai inteles tu ce a spus Antoaneta. Sa-ti traduc: domnisoara spunea ca datorita acestor posturi mai afla si ea adevaratele intamplari din Tarile Romanesti, si de aceea ii multumeste Liei. In schimb eu am fost cel care i-a acuzat atat pe italieni/spanioli cat si pe romanii care se duc acolo si se transforma in sclavi pentru italieni respectiv snobi cand se intorc in tara.
    In ceea ce priveste hartia aia igienica...Daca vrei o poti personaliza. Iar Eminescu nu a fost o curva pentru simplul fapt ca era mult prea "in love" cu o curva(Micle)...a fost un mare poet romantic(dar nu cel mai mare in opinia mea) si atat.
    Si app de blasfemie...daca tu prin asta intelegi blasfemie, imi pare sincer rau, te credeam mai istet. Atat timp cat oferim argumente irefutabile...Eu cred ca acestea sunt doar cateva critici mai dure si nici pe departe blasfemii. Sti faza aia cu "adevarul doare"???
    App...daca tot esti de partea lui Badea, de ce te iei de Antoaneta ca tot nu inteleg?!

    RăspundețiȘtergere
  18. Hanule, la obiect ca întotdeauna! :))) Părerea mea e că Nuţi e mai de tăvăleală şi mai călită ca Bombonel, care e un domn şi un delicat.

    Îngerul: hmmm, din păcate, de data asta nu pot să zâmbesc, nici măcar cu indulgenţă. Ai atacat urât şi aiurea, fără să fie cazul. Dacă e ceva pt care o admir pe Anto este tocmai delicateţea ei şi iubirea limbii române. Blasfemie e un cuvânt mult prea nepotrivit în acest caz. Cât de mult îmi iubesc ţara, nu pot să fiu absurdă şi să nu găsesc că şi alte ţări (pe care le-am vizitat, nu din poze) sunt adevărate guri de rai. Dar au şi ceva în plus: educaţie, ideea că înainte de a cere ţării sau altora să facă ceva, ar fi mai bine să vezi înainte ce poţi face tu. Limba română e scurtcircuitată de mediocrii precum Badea (după cum spune şi Zup, chiar nu pot să înţeleg cum dai cu asemenea virulenţă în comentariul Antoanetei, dar îl consideri pe badea un model de pozitivism cultural?), de politicieni (ca Tăriceanu, de exemplu) care spun "cartea care am citit-o" sau "inundaţiile datorate ploilor" şi "bucuria cauzată de sărbători", de copii derutaţi din cauza unor părinţi mai mult absenţi şi a unor profesori pafarişti. Când ideea de iubire de ţară o să depăşească clişeele "Eminescu a fost cel mai mare poet" - a fost şi este, din păcate prea puţin studiat în profunzime (şi nu doar ca poet), "avem o ţară superbă, cu munţi şi dealuri şi holde bogate", "poporul român este deschis şi primitor" sau "Mioriţa este esenţa neamului românesc", mai discutăm. Până atunci, scuzele trebuie adresate Antoanetei.

    RăspundețiȘtergere
  19. @LiaLia
    "Dragă jurnalule, sunt eu. Cum care eu? Blonda ta preferată. Iubita lui Ţuţi..."
    hai, mey, ca nu insinuez! citisem si eu ce ai scris anterior si de aceea am zis. Nu stiam daca Tuti a devenit Titi, sau mi-a scapat ceva?

    Cu asemenea personaje de poveste (Guliver in tara piticilor) ne facem naibi de basm!

    RăspundețiȘtergere
  20. LiaLia (parca sunt balbait!)

    PS: De Bula ne-am saturat dar de...ce sa mai vorbim! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. :)))) Era prima dată, Rahovene, eram emoţionată :))) Ţiţi is the name :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Şi LiaLia e că pe de-o parte aşa îmi spune nepoată-mea aia zuză de 2 ani, pe de alta că Lia e prea scurt! Să nu se plictisească oamenii :))

    RăspundețiȘtergere
  23. "ca gura de rai...de canal ajunse"
    Am protestat exclusiv impotriva cuvintelor de mai sus. Eminescu este un inger si cel mai frumos dintre romani. Cele trei culori fara indoiala sunt superbe cu atat mai mult cu cat exprima frumusetea noastra interioara. Nu in exprimarea gresita sau agramata consta scurtcircuitatea, majoritatea taranilor spun "e multi fara credinta" dar pentru Dumnezeu sau neamul lor ar muri fara sa clipeasca, ci in atacul, inconstient se pare, impotriva valorii, frumosului, sublimului,in comparatii si idei nefericite, in dorinta de a iesi in evidenta in loc de a scoate in evidenta adevarul, in lipsa de iubire din exprimare etc
    Cine si-ar compara iubitul, iubita cu o gura de canal? Acea formula exprima geniul spiritual al natiunii si ea are o semnificatie spirituala cat se poate de reala, exprima un mare adevar.
    Romania este o gura de rai aici si acum.
    Cred ca scuzele trebuie sa le ceara altcineva si evident nu mie. M-am explicat suficient.
    Imi aminteste discutia de un baptist care din minunata Anglie a vazut el cum Romania ortodoxa si Romania lui Eminescu au murit si le-a mai urat si sa le fie tarana usoara.
    Iar daca voi puteti sa inghititi asemenea formule, imi cer scuze ca am comentat, dar nu m-am putut abtine.

    RăspundețiȘtergere
  24. Cred că ai scos din context ce a vrut să spună Anto. Care îţi garantez că NU ca să iasă în evidenţă a spus ce a spus. Celor trei culori le lipseşte stema, dacă tot vorbim de ce înseamnă şi ar trebui să însemne drapelul. E foarte frumos şi idilic ce spui tu, dar înainte de a ne arunca să murim pt neam, ar trebui să coborâm puţin cu picioarele pe pământ să vedem că neamul s-a cam subţiat şi a cam început să pută, aşteptând mioritic să ne scoată alţii din rahat. Că oricum, de degradarea spirituală a neamului, nu e nimeni vinovat, nu îşi asumă nimeni responsabilitatea şi ştim doar să criticăm. Nu trebuie să te abţii niciodată, cel puţin nu aici, dar nici să faci din ţânţar armăsar nu e chiar cea mai bună idee.

    RăspundețiȘtergere
  25. 2Lia

    dupa ce am scris o gramada s-a sters. nu mai reiau :(

    RăspundețiȘtergere
  26. @Ingerul, chestia asta cu inger/cel mai frumos dintre romani e discutabila... in functie de cel cu care discuti :D. Uite, pentru mine, Petrache Poenaru e un inger... sau Traian Vuia.... sau Henri Coanda.

    @Lia, vad ca erai curioasa cum sa pui link - e simplu, adaugi [<]a href="link"[>]cuvantul care trebuie sa apara ca link[<]/a[>]. Dar renunti la paranteze patrate, eu le-am pus numai pentru ca altfel mi-ar fi interpretat exempltul ca si un link. ;)

    RăspundețiȘtergere
  27. Btw, daca nu e clar, in exemplul meu, unde am scris "link" pui linkul, nu cuvantul link :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Excelenta scriitura (recomandata de tanara emigranta Antoaneta! :) Ai tenta "pamflezistica" la origini. Sau eu oi avea influente "liarebelyellistice". C-o fi una, c-o fi alta, ce e scris, e scris de noi. Impreuna suntem singuri, separati fiind... amandoi. (asta e primul nonsens cu rima pe care-l scriu) :)) Repet, ai pictat o revista a presei... dementiala!

    RăspundețiȘtergere