"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

luni, 23 februarie 2009

Vulpea party animal

Pentru că Vulpea e în esenţă un animal foarte prietenos şi sociabil, plus mare dansatoare şi petrecăreaţă, am decis ca, în ciuda gradelor cu minus şi a vremii urâcioase, să ies din hibernare ceva mai devreme. Că destul am moţăit pe divan.
Am spart gheaţa acum vreo 3 săptămâni la un party mai altfel. Intrarea se făcea pe bază de invitaţie venită pe mail. Şi pentru că gagicul a primit o astfel de invitaţie, am fost legali. Petrecerea s-a ţinut într-un fel de depozit (se vedeau încă vreo 6-7 saci de rigips şi câţiva baloţi de vată de sticlă), iar intrarea ţi se permitea doar dacă aduceai o jucărie. Care jucării adunate se duceau a doua zi unor copii orfani. Atmosferă afumată, muzică de dj, dar cele mai tari au fost nişte jocuri de lumini foarte simpatice, pe tavanul încăperii. Plus nişte proiecţii geniale, cu bucăţi din filme de acţiune chinezeşti şi nu numai (scena în care Jean Claude van Damme, în colanţi albaştri, face şpagatul în faţa unor domniţe extaziate a făcut toţi banii). Una peste alta, ne-am simţit foarte bine, iar eu am fost extaziată de ideea că nişte puştani cu freze tăiate cu ciobul se pot gândi să facă lucruri frumoase pentru copii.

Din acelaşi registru, am fost pe 14 februarie la Anti-Valentine Party, la skate-shop-ul Base, transformat pentru o noapte în club foarte cool, cu două scene, doi dj şi băutură foarte ieftină. Ca şi la prima petrecere, oamenii prezenţi (foarte tineri şi haioşi) mi-au umplut sufletul de speranţă că viitorul nu arată chiar aşa de rău. N-am văzut niciun scandal, lumea se distra cu zâmbete pe buze, când treceau pe lângă tine în îmbulzeală spuneau "pardon" şi cel mai tare, deşi scrumierele erau rare, nu am numărat mai mult de 3-4 mucuri pe jos. Jos pălăria!

În mijloc de săptămână, joi 12 (bine că nu era vineri 13), am serbat-o pe cea mai drăguţă colegă de birou, Claudia, în cadrul unui bal mascat. Unde Vulpea s-a deghizat în pisică neagră. Ptiu, ptiu! Muzică, antren şi bună-dispoziţie. Din păcate, nu am stat până la final, când se anunţau câştigătorii concursului de costume, că în ziua aia fusesem şi Vulpea donatoare şi încă eram sensibilă, dar sunt convinsă că am fost cea mai neagră de acolo.

Între petreceri, am socializat din greu. E adevărat că mi-am neglijat puţin mai vechii prieteni, dar mă bucur că am reuşit să mă văd la faţă cu câţiva din mai noii prieteni făcuţi pe blog. După ce prin vară am cunoscut-o pe Maria, care mi-a intrat la suflet instantaneu, apoi pe Cireaşa, care e şi mai drăguţă în realitate decât e în scris (nu credeam că e posibil) şi pe Oana, care încă nu are blog, dar e comentator de seamă (şi cu care am găsit nişte coincidenţe senzaţionale, de la mama mea a lucrat acum ani de zile cu domnul doctor stomatolog tatăl ei, la reţinut figura ei plus cele două zgaibe de copile superbe pe care le are, de acum vreo juma de an, pe scaun la coafor), acum a venit rândul domnilor. Mai întâi am băut o cafea cu poveşti şi tâlc cu Varanus, un om absolut genial şi spumos. Iar zilele trecute, o altă cafea alături de Marele Han, o figură care inspiră dacă nu teamă, cel puţin respect, mare om, mare caracter şi un umor pe măsură. În curând sper să mai întâlnesc şi alţi doritori (Lavinia, eşti în cărţi :D) de socializare cu Vulpea :)

Tot săptămânile astea am fost şi la două botezuri. Două Mării drăguţe şi cuminţi, să trăiască şi să fie fericite! La primul m-a încântat peste măsură tinereţea şi vivacitatea bunicii care a dansat fără pauză, la al doilea ne-am reîntâlnit prieteni vechi de ani şi ani de zile şi tare a fost bine! Mă bucur nespus că prietenii mei fac bebei frumoşi şi sănătoşi şi poate mă apucă şi pe mine inspiraţia (nu săriţi, nu daţi cu capul, vă anunţ eu când e cazul :p).

Nu puteam încheia povestea mea despre petrecut şi socializat, fără a spune că ieri l-am sărbătorit pe cel mai drag băiat tatuat din viaţa mea, omul cu care împart bucurii şi nu numai, omul care mă face fericită, gagicul meu şi cel mai bun prieten. La mulţi ani, dragule! Şi pentru multe drumuri ce sper că vor urma, na şi o dedicaţie :)

20 de comentarii:

  1. sa-ti traiasc consortul ;) si foarte bine ca iesi si socializezi cu poporul..si eu am gasit oameni deosebiti pe blog..si mi-s dragi, pacat ca ne vedem rar...da bine ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Vulpe, sa-ti traiasca "Mr. Vulp", vaaai cit poate sa sune de dragutz! Mi-ai amintit draga mea, de o poezioara cu Doamna Vulpe, pe care o spuneam cu mult patos, pe cind eram o fetita blozie si rriita... muncesc la strofa a doua acuma, ca nu mi-o amintesc ioc :)
    Da' stiu ca te-ai distrat mai ceva ca o studenta, din ce povestesti tu! Eu recunosc ca am devenit fanul petrecerilor acasa (stau la casa si poate de-aia) de vreo 2 ani, asta dupa ce-am "papat" insa discoteci si cluburi pe piine cit sa "rumeg" o viata... :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa recunosc ca din postul asta cel mai tare m-a emotionat povestea Ciresei despre chinezi. Dincolo de comportamentul civilizat la petreceri, de acolo am dedus ca inca se mai poate in Romania. Ca putem fi buni crestini si fara sa mergem la biserica sa ne ploconim de mantuiala la icoane.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah, si, neaparat, sa-ti traiasca omul tatuat zis Razvan. Si sa va inmultiti, sigur iese un super copil din asa parinti;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dush, chiar nu mă aşteptam să cunosc aşa oameni minunaţi şi dacă e ceva pozitiv în ideea de blog, cred că asta e :)
    Lavinia, eu pap pe pâine cluburi şi party-uri de pe la 15 ani :))) Şi încă mă mai ţin pingelele :)))
    Anto, da, Cireaşa e f mişto şi umanistă :) Eu i-am dat "pontul" cu donatul, ea acum adună pt chinezi (şi mă bag şi eu zilele astea) şi când dă căldura mergem să plantăm pomişori :) Da, chiar se poate şi în România :)
    Vă mulţumesc pt urări :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Apropo de petreceri...Weekend-ul asta am fost la un dezmat :)))...Am fost si organizator...asa ca trebuia sa imbin utilul cu placutul. Sa se si distreze lumea...dar fara sa distruga cabana...Pana la urma a iesit cu mult mai bine decat ma asteptam. Paul doi...Organizarea banchetului la facultate :). Asta va fi o provocare mai mare.
    Cat despre intalnirea cu cei de pe blog...cu siguranta e interesant sa ii cunosti si live.

    La cat mai multa distractie...

    RăspundețiȘtergere
  7. Zup, dacă ai nevoie de ceva pt organizare, dai un semn, că am organizat ceva petreceri la viaţa mea :))) Şi pentru tine, e moca :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu pot să nu-ţi dau dreptate: eu sunt genial şi spumos, iar Marele Han respectabil, mare om, mare caracter şi cu umor. Nu te-ai mai fi minunat în halul ăsta, dacă ai fi ştiut că suntem amîndoi născuţi în acelaşi oraş, ba, mai mult, am fost coleg de şcoală cu tac-su (încă nu ştiu dacă i-a convenit cînd i-am spus ce băiat cuminte şi serios era tăticul lui:)). Cum lumea e mică, iaca ne-am întîlnit spiritele pe net, fără să fi avut habar înainte unul de celălalt,şi ne-am trezit analizaţi de vulpea cea roşcată. Ai dracu nemţi!:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Valule, da' de Vulpe aţi vorbit de bine? :)))

    Chiar, pe unde o umbla Neamţu Ţiganu? Că tare mi-e dor de ochii lui verzi şi scriitura lui şturlubatecă :)

    RăspundețiȘtergere
  10. La Multi Ani gajicului. Da' stiu ca numa' in petreceri o duci... Pfff, vreau si eu....

    Si cum adica, intr-un club cu alcool la dispozitie nu a fost nici un scandal? Nici mucuri pe jos? In Romania? :o... Vine sfarsitul lumii, va spun eu.......

    RăspundețiȘtergere
  11. wow, o sa incep sa rosesc de atatea laude. da' imi aduc aminte ca-s perfect indreptatite, asa ca ma linistesc. Lia, ar trebui sa faci si tu o mare adunare de lume bloggeristica, sa ne cunoastem face 2 face. nu te alta, dar eu mai am pari in gard care striga "caaaaap! caaaaaap!"

    PS: a nu se lua in considerare ultimele randuri. ideea de intalnire era demarata din considerente pur pacifiste.

    PS2: si Papa e protestant. da asta se stia deja.

    Ps3: multe ganduri de bine, dupa cum ti-am zis-o si in particuler. la ora asta mi-s chior de somn (da, pana amu am avut trebi), asa ca detaliez maine. :*

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi celui mai drag băiat tatuat din viaţa ta! Si sunt invidioasa de-a dreptul ca ai ocazia sa te intalnesti cu prietenii facuti pe blog. Las' ca ma fac eu mare..:D
    ...uite niste melodii grecesti care sper sa iti placa.
    http://www.youtube.com/watch?v=1fRNO8jXHeo&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=vVSfZKs9Uro
    http://www.youtube.com/watch?v=AzG_Y8Ft9CY&feature=related
    Multa fericire!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sabotor, da, la asta m-am gândit şi eu :p Mulţumesc de urări :)

    Hanule, agitat ca întotdeauna :)))

    Agutara, mulţumesc mult! Anna Visi îmi place tare mult, e probabil singura grecoaică miştoacă :))) Să mai treci pe aici :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa-ti traiasca iubitul=gagicul=prietenul! La cum arata tortul ala in poza, cred ca a fost megadelicios :).
    Pe Varanus si pe Navalitorul ii citesc si eu si-mi place cum scriu :).

    RăspundețiȘtergere
  15. Thea, săru mâna pe obraz de urări! :) Tortul ăla e cel mai cel tort mâncat vreodată, suntem dependenţi de el, e destul de scumpuţ, dar merită, de la Centrum (la Howard Johnson şi parcă pe la Dorobanţi). Deh, suntem oameni din popor cu pastramă şi şpriţ, dar la tort suntem fiţoşi :))) Varanus şi Năvălitorul sunt nişte ticăloşi îmbătrâniţi în rele :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. LA MULTI ANI "gagicului", "pestisorului" Razvan!!! Sa fiti sanatosi, voiosi (ca frumosi sunteti oricum!) si sa vi se implineasca tot ceea ce va doriti! Va pup tare pe amandoi!!!! Cred ca a fost un party pe cinste!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Se vede cu ochiu' liber ca e un tort de fitze :). La asta m-ai nimerit, sunt de acord cu fitele la ceea ce inseamna dulciuri, adica mai bine scump da' bun decat altfel :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Io inteleg din postul asta ca te pregatesti sa petreci de Dragobete si ca organizezi si o viitoare intalnire a bloggerilor :))) Daca e asa eu ma deplasez neconditionat :P

    RăspundețiȘtergere
  19. Rhodi, de unde ţi-a venit cu Dragobetele??? :))) Nici nu ştiu când e! Da' ca să mă laud, noi sărbătorim în special prin sex mai tot timpul :))) Dar cu întâlnirea bloggerilor sunt în faceri :D Să dea puţin firul ierbii şi să iasă soarele şi musai punem de o băută şi poate şi o dansantă :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Lia draga, noi la fel si cu ocazia asta am aflat ca azi e Dragobetele :)))

    RăspundețiȘtergere